zondag 20 september 2015

Happy Birthday..




Vrijdag was Mike, van Lot jarig! Het stel was bij Mike thuis, en zaterdag kwamen ze onze kant op. Mike heeft een "stukje" van zijn horloge van ons gehad, en een lekker fles rode wijn met " home-made" kaart. En...hij mocht kiezen wat hij wilde eten...amuse met zalm, spicy wortelsoep, groentenlasagna en tiramisu na. Op en top jarig zijn dus.

Dit mannenkaartje heb ik voor hem gemaakt, met het designpapier van Lawn Fawn, tekstje van SU. Ook voor de mannen houd ik van kleur en fleur, waarom ook niet??

Geniet nog ff van het laatste restje van de zondag, wij zitten buiten te genieten van de zon, met een glaasje wijn, na heel hard in de tuin gewerkt te hebben, dik verdiend dus...



16 opmerkingen:

  1. Dat klinkt gezellig allemaal Mariken....en je kaartje is helemaal TOP!
    Groetjes en nog een fijne zondagavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze kaart gaaf! Het papier is super leuk (wil ik oooook!), net als de opmaak. Ik ga 'm ff pinnen, want dit is een erg leuk en liftable kaartje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje voor de verjaardag van je dochters vriend gemaakt....en jullie hebben heel lekker gegeten volgens mij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie zitten in de zon???? Wonen jullie wel in Nederland??? Hier de hele dag koud en regen....heeeel veel regen. Bah!
    Je kaart is super vrolijk. Daar was de jarige vast blij mee. En deze vrolijke kleuren zijn toch prima voor een man?!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuke kaart! Lekker vrolijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en wat een mooie papiertjes. Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart voor Mike....ik heb hem gepind, want ik vind het ook een leuk idee om zo wat restjes papier op te maken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart voor Mike! Leuk met die cirkels. Mmmmm... dat verjaardagsdinertje klinkt goed! Vooral die wortelsoep ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart. Ik dacht: hoe simpel kan het zijn. Ook hier weer: je moet op het idee komen. En het menu dat Mike koos klinkt geweldig.
    Hier zaten de mensen ook op terrasjes en zo. Lekker nog even genieten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje voor Mike, leuk hoe je dat schrijft dat hij een stuk horloge heeft gehad, en wat heerlijk wat je allemaal klaar hebt gemaakt met eten. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte en yummie dat diner klinkt goed! Leuke, frisse en vrolijke kaart :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, die Mike boft met zo'n schoonmoeder! Een gave, stoere kaart en een overheerlijke maaltijd, super!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, die cirkels en sterretjes! Deze kleuren kunnentoch prima voor een man?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toffe kaart ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat papierblokje heb ik ook nog. Ach veel te weinig tijd om mijn mooie spulletjes te gebruiken...
    Was het een leuk feest? Aan je kaart zal het niet gelegen hebben, die is zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen