zondag 3 augustus 2014

CAS on Sunday #39, Use a Butterfly on your card


Daar ben ik weer, tijd voor een nieuwe challenge bij CAS on Sunday.
Inmiddels ben ik weer thuis uit Italie, maar voor de zekerheid heb ik mijn kaart eerder gemaakt en gepland...zo kan er niets misgaan.

Deze keer een erg leuke uitdaging, gebruik een vlinder op je kaart. Dus mijn vlindertje met tekst van MFT kwam erg goed van pas!

Als je tijd en zin hebt, ga dan even naar het blog en bekijk de inspiratiekaarten. Misschien begint het dan te kriebelen en heb je zin om mee te doen...

Fijne zondag!!

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Mariken ;o)
    Je hebt echt kippengaas gebruikt? zo lijkt het wel ... leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mariken,

    Wat heb ik ontzettend veel mooie dingen van je gemist de afgelopen tijd......prachtige kaarten heb je gemaakt! Ook deze is heel erg mooi.

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi mooi en geslaagd kaartje :
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk Italie! Hopelijk heb je het fijn gehad!
    Je kaart is leuk! De vlinder is de blikvanger!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi is dit kaartje Mariken...super mooi in die pastelkleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vlinders blijven het ook altijd goed doen. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.
    Heb je een goeie/fijne vakantie gehad?

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb u via andere bloggers gevonden...leuke blog..ik zal meer gaan bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt genoten in Italië, maar dat kan haast niet anders.....het is een prachtig land.
    Evenals je kaartje, ook prachtig!! Leuk de tekst en vlinder bij elkaar!
    Je kippengaas is ook gaaf....is dat een die??
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen