zaterdag 21 december 2013

Happy 2014..


Hallo,

Zo, de eerste vakantiedag zit er alweer bijna op.
Vanochtend zijn Lot en ik naar Breda geweest,
onze laatste kerstcadeautjes gekocht.
Vervolgens heb ik me gestort op het kerstdiner.
Recepten van 24 kitchen, volgens mij moet dat lekker worden.
Op kerstavond komen de kinders en aanhang eten,
5x2=10+2=12.
Volle bak dus, extra tafel erbij...
Eerste en tweede kerstdag hebben ze afspraken, 
dus wij mogen de spits afbijten!!

Vervolgens lekker nog even in mijn kamertje dit kaartje gemaakt,
Ooh, wat vind ik dit stempeltje leuk,
ben helemaal "in love" with him.

Het papier is nog van de kerstmarathon van "bij Oma Dee",
So this is Christmas, van Carta Bella.

Gezellige avond,
en tot morgen bij CAS on Sunday??

Mariken xx 
 

9 opmerkingen:

  1. Ach wat een lieverd van een nieuwjaarskaart echt helemaal super!!!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauwie wat een schitterend kaartje!!

    Lieve groetjes en nog een fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf kaartje weer Mariken!
    't Is inderdaad een schatje :)
    Fijn weekend!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer! Ik ga vanavond eens kijken of ik het nog kan, het kaartje van gisterenavond ligt in de prullenbak, dat was niets geworden...
    Succes met je kerstdiner, dat gaat je vast lukken en heel veel plezier met Hans en de kinders met aanhang! Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Mariken,
    ik kan me wel voorstellen dat je helemaal in love bent op dit stempeltje. Wat een cutie! Het maakt je kaart lief en stoer tegelijk. Zijn dit de grote cijfers van MFT?
    En dat kersteten....bij ons moet er gesplitst worden. De ene dag de ene dochter met vriend en de andere dag de andere dochter. Komt doordat er een schoonvader jarig is op de 'verkeerde' kerstdag ;-)
    Maar komt ok wel weer goed uit, want Matthijs, onze oudste komt op de dag dat zijn zus niet komt en dan gaan we kaasfonduen, wat zus dus niet lust. Ach, zo heeft elk nadeel zijn voordeel....
    Gezellige voorpret gewenst!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk nieuwjaarskaartje, mooi met die combi van letters en cijfers! Succes met de voorbereidingen en geniet ervan om de 'hele bende' om je heen te hebben!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje weer!! Gaaf papier ook.
    Succes met de voorbereidingen van jullie kerstdiner. Ook hier is de planning begonnen, moet ook wel want ook wij hebben volle bak. Zo gezellig altijd!
    Fijne zondag, lieve groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar is m'n vriend met de grote oren en gebreide muts weer! Ook ik vind 'm helemaal leuk. Met een beetje van jezelf en een beetje van 24Kitchen komt het vast helemaal goed met jullie kerstdiner. Altijd gezellig om ze allemaal thuis te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Mariken, ik zat nog even verder te snuffelen op je blog en zag deze ook nog! Wat een leukerd! Ben helemaal weg van konijntjes! Ik ken dit stempeltje niet, kan je me zeggen van welk merk deze is? Ben op slag verliefd geworden, hihi! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen