donderdag 30 mei 2013

En nog een zwart-witje...


Dit kaartje had ik als eerste gemaakt
voor het Kleurenkaartenteam...
maar op een of andere manier 
was ik niet helemaal tevreden...
Vandaag zag ik mijn beertje weer staan,
en ik vond hem nu eigenlijk best ok...
Dus een kleine toegift!!
 
Morgenavond ga ik met Larissa (vriendin van zoon Thom)
een mixed Media maken.
Ze heeft er een van mij gezien, 
en nu wil ze zelf een poging wagen, gezellig!!
 
Mariken xx

Gebruikte materialen: stempel van Forever Friends,
Die-namics van MFT, Blueprint,
mini label van Krimpie Dimpie

15 opmerkingen:

  1. Je kaart is mooi.
    Lief met dat beertje en het zwart wit.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariken! Bedankt voor je leuke reactie en gezellig dat je volger bent geworden! Ik ben echt DOL op washi-tape, geweldige uitvinding is dat. Het werkt zo fijn en er zijn inmiddels zoveel verschillende dessins... te leuk! En ik heb ook een zwak voor Forever Friends (ik heb er stapels materiaal van, maar gebruik het veel te weinig!), ik vind hem lief hoor! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag er zeker tevreden over zijn. Mooi, niet te veel poes pas en dat kleurtje erbij maken het af. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous, I love the image, I had to look twice to see it was a FF Bear x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem juist superlief, wat een supergaaf kaartje Mariken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Mariken er is niks mis mee hoor heel mooi is ie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief hoor, mooi strak kaartje!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeker een leuk kaartje! En dat labeltje... al geprobeerd, dus (en gelukt!).
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je toegift!! Ben blij dat je dit kaartje alsnog geplaatst hebt. Is toch te leuk ...!! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze vind ik ook wel zeer geslaagd moet ik zeggen, wat een liefie.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmm op één of ander manier kom je niet mee op mijn leeslijst dus heb ik van alles bij je gemist zie ik. Wat is dit een schattig kaartje, knap zo in het zwart/wit! Veel plezier met het maken van Mixed Media.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely so stinkin cute!!!! You can't help but want to squeeze him! Great card Mariken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat prachtig!!!!
    Die beer komt echt wel goed naar voor!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen