zondag 25 maart 2012

Van harte beterschap!


Hallo,

Wat was het een heerlijk zonnig weekend! Vandaag even met Lot naar Breda geweest en daarna in de tuin gezeten. Super!
Morgen wordt een collega geopereerd, en voor haar heb ik dit verpleegstertje gemaakt. Bea is ingekleurd met Derwents. Het papier van Marianne Design, Dutch Design past er prima bij. Natuurlijk ook een wondgaasje en een zwachteltje bijgevoegd...en bij het afdrukje heb ik 2 stukjes Washi tape geplakt.
De tekst heb ik met mijn Dymo gemaakt, wat ben ik blij dat ik die nooit weggedaan heb.

Morgen ga ik met Hans weer naar het UMC, hij is begonnen aan de tweede ronde onderzoeken. Deze zijn hetzelfde als de eerste onderzoeken en worden gedaan om zijn situatie van toen en nu te kunnen vergelijken. Hij kan morgen niet zelf rijden, want deze onderzoeken zijn echt vervelend! Ik ga dus mee.
En dinsdag ga ik samen met Colien en onze klassen naar Nemo, we hebben projectweek. Dat zal best gezellig zijn!

Tot gauw weer en leuk dat je even langs gekomen bent. Wat zijn die berichtjes toch gezellig om te lezen!
xxx Mariken.

12 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje! Willy zal blij zijn met zuster Bea. Sterkte hè, voor jou en vooral Hans, morgen in het UMC.
    Alvast weltrusten, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke beterschapskaart heb je gemaakt zeg.
    Je collega zal wel blij worden van zo'n kaartje!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk beertje zo, en dat Hollandse past er idd heel goed bij, lekker vrolijk! Daar kikker je nog eens van op!

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje, schattig! En veel sterkte voor jullie beiden morgen.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken,

    nou dat klinkt als een best druk weekje. Leuk om naar Nemo te gaan en dan ook nog samen met Colien (en hoeveel leerlingen?)
    Sterkte morgen voor Hans. Fijn dat jij mee kunt. Dit soort dingen zijn toch altijd fijner om niet helemaal alleen te moeten ondergaan.
    Je kaart is trouwens helemaal geweldig. Enige stempel en je hebt er weer leuke details bij gedaan.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mariken,wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt en zo mooi ingekleurd ik kijk altijd met bewondering naar het inkleuren ik blijf het moeilijk vinden om schaduw te maken.Sterkte morgen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel sterkte voor Hans en jou vandaag, hopelijk valt de onderzoeken allemaal een beetje mee! Heb al zin in Nemo, jammer dat we daarna nog gaan EHBO-en, wordt een laaaange dag... Gaaf kaartje heb je weer gemaakt, mooi in die sprekende kleuren! Tot morgen, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi mariken
    allereerst veel sterkte voor deze dag!
    en je kaart vind ik zo leuk en lief en vooral die afbeelding is gewoonweg TOP!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje weer!
    Succes met Hans in het ziekenhuis. Doe hem de groeten van mij.
    En heel veel plezier in Nemo.Dat blijft altujd een leuke dag, geniet ervan.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje, leuk dat washi tap en het rolletje verband!! Hopelijk zijn de onderzoeken vandaag meegevallen. Wens je morgen samen met Colien en leerlingen en hele leuk dag in Nemo toe!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak jij prachtige Teddy Bo kaartjes!
    Heb ook een paar stempeltjes gekocht, ga het ook eens proberen!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje. De tekst is erg leuk gedaan.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen