zondag 18 december 2011

Let it snow...



Hallo allemaal,

Na alle kerstkaarten heb ik dit winterse kaartje gemaakt.
De digistempel is van Sassy Cheryl 's, daar zijn zoveel leuke digi stempels te krijgen, sneeuwpoppen in allerlei soorten en maten. Ik heb hem ingekleurd met Derwent kleurpotloden.
Het designpapier komt uit een blokje van Maja Design, Vintage Winter. Prachtig papier en bedrukt aan 2 kanten. De snow-flakes heb ik eens van iemand gekregen, ik weet niet meer van wie.
Het tekst-stempeltje komt volgens mij van Action, dit heb ik gestempeld met bruine inkt op een tag van Tim Holz.
Nog vier dagen werken en vrijdag hebben we kerstviering op school met aansluitend een kerstlunch. En dan...kerstvakantie.

Tot blogs en leuk dat jullie even kwamen kijken. Het is zo leuk om reacties te krijgen!
Gr-x-jes Mariken.

15 opmerkingen:

  1. Hoi Mariken,

    wat een leuke kaart!! Enige sneeuwman/kok! Mooi ingekleurd. Ik heb de schaduw erlangs even goed bestudeerd, want daar kan ik wat van leren....
    Ja, leuk is dat, hè, al die reacties. Ik ben ook altijd zoooo benieuwd naar wat iedereen ervan vindt.
    Ja, heerlijk, ik moet nog 3 dagen. Eén op mijn nieuwe school, 2 op de basisschool. Donderdag officieel mijn laatste lesdag op de basisschool. Vreemd idee, hoor.
    Groetjes en tot blogs,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig. Het blijven hele leuke stempels!
    Succes de laatste week tot aan de vakantie en dan weer heerlijk genieten.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuke kaar t! mooie afbeelding, knap ingekleurd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke digi! Ik vind het kaartje heel plezant geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken, wat een grappige stempel van deze sneeuwpop, heel apart. Je hebt hem heel mooi ingekleurd! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, superleuk afdrukje en je kleurwerk is geweldig.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariken,

    Wat een grappige stempel en ook zo mooi ingekleurd!

    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi mariken
    wat een leuke en mooie kaart zo met die kerststerren erachter en een supergave digi!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Mariken!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Mariken, wat een gaaaaaaaaaaaaaaaaave stempel. Echt heel geinig. Leuk kaartje ook! Liefs, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een gaaf kaartje gemaakt! Superleuke stempel en weer erg mooi ingekleurd!
    Nog even doorzetten, dan gaan we er vrijdag samen een mooie afsluiting van 2011 van maken :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Mariken, het is echt een kaartje à la Mariken geworden! Super leuk stempel en mooi gekleurd. Ik zie je dinsdag en voor je het weet zitten we vrijdag aan de personeelslunch. En dan... vakantie!
    Groetjes, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ie leuk Mariken, echt helemaal geweldig.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen