dinsdag 5 juli 2011

Bellen blazen...



Hallo!!!

Dit kaart je heb ik gemaakt voor de oproep van Crissy, zie hiernaast het logo. Ik ga de gok maar wagen en proberen.
Het digistempeltje is dus van Crissy Armstrong. Ik heb het meisje ingekleurd met Copics.
Het designpapier komt uit een Paper Pad van Nasic Grey, Kioshi. Op de achtergrond heb ik een Die-namic gebruikt en daarachter heb ik een stukje uit een boek geplakt.
Verder heb ik het kaartje afgemaakt met bloemen van Crealies, knoopje met touwtje erop, en een rand geponst met een Martha Stuart pons.
Tot morgen graag, met mijn zilveren kaart voor het Kleurenkaartenteam!

Slaap lekker zo, x Mariken.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en wat een lief stempeltje is dit.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! I don't see a translator on here, so I hope you can understand. I love your card! Thank you for entering my design team call!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart zeg,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy mariken
    een schat van een kaart en vooral de kleurcombi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely job on this beauty!,thank you for joining us at Sundays with Crissy
    Michele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi sweetie, this is just gorgeous, fabulous colours too thanks for joining us at Sunday's with Crissy this time big hugs love pops x

    BeantwoordenVerwijderen