woensdag 8 juni 2011

Feetje...



Hallo allemaal,

Na de donkerblauwe kaart weer iets met kleur. Het designpapier van Madeline Collection vind ik prachtig maar het was moeilijk een passende stempel erbij te vinden. Ik heb gekozen voor een digistempel van Whimsey Stamps en heb hem ingekleurd met Copics.
Onder het designpapier heb ik een rand gemaakt een randpons. Een touwtje met knopen maken het kaartje af. Tenslotte heb ik de vleugeltjes bewerkt met stickels.
Vanavond ga ik weer naar Ge-We hobby, een workshop doen bij Yvonne. We gaan een vaderdagcadeautje maken. Ik ben benieuwd en heb er zin in!

Gr-jes en tot blogs, Mariken.

4 opmerkingen:

  1. Leuk he die feetjes :) je hebt er een pracht kaart mee gemaakt!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mariken,

    Wat een fantastische kaart ség!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, mooi afdrukje!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken,

    ik reageer nog even op je donkerblauwe kaart! Heel erg mooi. Die bloem is beeldschoon...
    Groetjes,

    GerJanne

    p.s. deze kaart is ook erg vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen