maandag 21 maart 2011

Just for you...



Hey allemaal,

Hier is mijn kaartje van vanavond. Het stempelafdrukje is van Kraftin Kimmie en ik vind ze schattig! Ik heb het ingekleurd met Derwents en op het strikje zit wat Diamond Glaze.
De sketch is van Friday Sketchers en ik wil met dit kaartje meedoen aan de challenge.
Het designpapier komt uit een blokje van Collection Kit. En de knoopjes zijn gemaakt van papier met een malletje van Joy, ze zijn zo leuk, je kunt knoopjes maken van het bijpassende papier!
Morgen gaat mijn kaartje weg, ik heb het gemaakt voor iemand die het echt verdiend.

Welterusten voor zo, en veel gr-jes Mariken.

2 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk! Ik ben helemaal verliefd op die afdrukjes. Tot woensdag, ik heb er al zin in! Dat ticket is ook erg leuk.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen