vrijdag 19 oktober 2018

Cas on Friday #144 - Make a fall or halloweencard


Goeiemorgen,

Autumn greetings...
Op het moment dat ik mijn berichtje typ en in plan, is het nog op en top nazomer!
Maar wie weet, is het weer wel omgeslagen en is het toch herfstig geworden.
Hans en ik genieten nog een laatste dag op Tenerife.

Vandaag starten we een nieuwe challenge op het blog van Cas on Friday. Maak een herfst of halloweenkaartje. Met het laatste heb ik niet veel, dus ik heb gekozen voor een beestje en vallende blaadjes.

Wie doet er mee? Ja, gezellig! kijk even op ons blog naar de inspiratiekaartjes.

Alvast voor straks, een fijn weekend!


7 opmerkingen:

  1. Oh wat een leukerd dit kaartje, gaaf gemaakt! Geniet nog lekker van jullie laatste dagje op Tenerife!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die spetters! De herfstkleuren komen super uit op het vele wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Ik was net te laat om m'n kaartje voor de vorige challenge te plaatsen. Maar nu heb ik er gelijk één geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ongelooflijk leuke kaart heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vind ik dit kaartje leuk!! Echt een schatje, dat eekhoorntje. Ik vind het weer nog steeds heerlijk, moet eerlijk zeggen dat ik de temperaturen nu ook wel goed vind voor deze tijd van het jaar ;-) Als het maar lekker droog is, met een zonnetje erbij. Ik hoop dat jullie weer goed zijn thuis gekomen en heerlijk hebben genoten samen, dat zal vast wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoezig herfstkaartje! Ik vind het wel lekker hoor die zonnige herfstdagen, het bos is prachtig en ik wandel toch liever in de zon dan in de regen! Jullie vakantie is alweer voorbij, wat gaat dat snel hè! Hoop dat jullie het fijn gehad hebben maar aan je prachtige tekeningen op Insta te zien zit dat wel snor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat we zo van de zomer de winter inrollen :) Ha ha ik geniet echt van deze Indian summer hoor, net als van jou prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen