zaterdag 11 augustus 2018

Summer time


Vorige week hebben mijn Mix&Match maatjes en ik een zomers pakketje voor elkaar gemaakt. Lootje getrokken, en voor degene wat gezellige spulletjes bij elkaar gezocht en leuk ingepakt. Op 5 augustus was iedereen weer in het land en mocht het pakket geopend worden. Heel tof om te krijgen en ook om het voor een ander in orde te maken, zie hieronder het resultaat.

Fijn weekend! Ik zit lekker in de zon, met een lekkere latte een blogrondje te doen. Lijkt een beetje op administratie bijwerken maar dan véél leuker...



17 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Vindt lama's en cactussen leuk! Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof kaartje! Maar ook het pakketje is heel geslaagd!
    Geniet van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kaartje! Die schaduwen geven mooi diepte op je kaart. En altijd leuk om een pakketje van een andere creatieveling te krijgen, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje heb je gemaakt met dat pakketje Mariken...
    Ik ben de laatste tijd niet erg actief geweest met het bezoeken van al mijn volgblogjes...Hopelijk gaat met deze betere temperaturen een beetje veranderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk om zo'n pakketje te maken en er ook een te ontvangen, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een gaaf kaartje! Die oogjes, zo enig! Je hebt een heel mooi pakket gemaakt.
    Heerlijk he, in de tuin je administratie bijwerken met een latte.
    En nu in afwachting van de trouwerij...leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is sinterklaas, maar dan in de zomer. Heel leuk. Mooi kaartje. Die oogjes maken het ook nog eens erg grappig. Doorgaan met genieten zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Mariken.
    Ook ik was niet zo actief met het bezoeken van blogs.....maar het komt weer een beetje.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig pakketje en supergaaf kaartje! Die lama is tè leuk en ik vind je achtergrondje met de cactussen ook geweldig. Mooi ingekleurd en de wiebeloogjes maken het helemaal af.. ik ben fan! Ga nu ook even lekker in de tuin een broodje eten..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zulk administratief werk is zeker geen straf ;-) Moet ik ook hoognodig eens gaan doen. Je lama-kaartje voor Inge is echt superleuk. Zo gezellig hè, dat lootjes trekken het hele jaar door?! Morgen begint al weer de laatste vakantieweek. Blijven genieten, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje en leuk kado! Heerlijk met een latte in de zon !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig met die grappige oogjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje, tof gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ha ik zie je daar al zitten je 'administratie' te doen :) Wat een gaaf kaartje maakte je nav het pakketje, superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje en een mooi pakketje. Heerlijk genieten van het mooie weer. Heerlijk even een blogrondje doen, nu ik weer terug ben van vakantie ga ik daar ook maar eens even voor zitten. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie al die cactussen en die oogjes haha :) Heel leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen