zaterdag 18 augustus 2018

Ja, wij trouwen...


 Hallo allemaal,

 En...ze zijn getrouwd, Thom en Larissa. Gisteren, op 17-8-2018, op een stralende dag, een intens gelukkig paar.

We hebben een geweldige dag gehad, een hele leuke, originele en relaxte trouwdag, maar dat gaat Laris vast wel zelf vertellen.

Wat ik wel wil laten zien is wat ik voor het bruidspaar gemaakt had. Het beroemde wijnkistje, het blijft leuk. Honderd kleine kaartjes had ik gemaakt. Voor degene die dit niet weten, de gasten schrijven een boodschap of wens op het kaartje en deze gaan het kistje. Dit wordt dichtgespijkerd, en precies over een jaar mogen Thom en Laris het kistje openen en onder het genot van een glas wijn (of fruitsap Laris!) genieten van alle herinneringen en wensen.

 De uitnodigingen die we het afgelopen jaar ontvingen, heb ik ingelijst. 
Een herinnering voor hen aan deze hele mooie trouwdag!



17 opmerkingen:

  1. Heey Mariken,

    het zijn prachtige trouwcreaties geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je je wijnkist weer leuk versierd en wat zullen ze het moeilijk hebben om pas over een jaar erin te gaan kijken.
    Fijn dat de dag zo leuk geweest is. Ben benieuwd naar Larissa's verhaal.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!! Wat heb je dat weer geweldig leuk gemaakt allemaal! Het gelukkige paar boft maar met zo een lieve en creatieve (schoon)moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd, moet vast een prachtige dag zijn geweest!! En wat heb je het wijnkistje leuk versierd en dan die honderd kleine, schattige kaartjes. Wat een werk, maar zo leuk gedaan!
    Nu maar heerlijk nagenieten van deze mooie dag, fijn weekend nog!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gemaakt! En het was inderdaad prachtig :) nogmaals van harte. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariken,
    wat leuk!! Zo enig de kaart, het kistje en de ingelijste kaart. Ik ga dit idee onthouden voor onze Annebeth en Jeroen. Want heb je het gelezen???? Volgend jaar ben ik de moeder van de bruid ;-) Berichtje van vrijdag geloof ik.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met Thom en Larissa. Wat een geweldig idee het wijnkisten. Ik kende het niet , hoe leuk is dat om te doen en zeker te onthouden leuke kaartjes ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof! Ik heb aan jullie gedacht.
    Lees ik daar iets tussen de regels...
    Geniet maar lekker na. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gemaakt. Ik ben nu al benieuwd voor over een jaar.
    Bedankt voor het leuke kistje.
    & wat was het een topdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met jullie getrouwde zoon en schoondochter, mooie foto's zag ik al voorbij komen! Wat een leuk idee van het wijnkistje, mooi geheel!
    Geniet nog lekker na en tot morgen...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook hier van harte, het stel zag er geweldig uit! En duidelijk in love!
    Dit idee vind ik super en wat heb je alles mooi aangekleed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte proficiat aan jou en je man Mariken. Fijn om te lezen dat het een super geslaagde dag werd. En dat kistje blijft inderdaad een heel leuk idee. Mooie kaartjes heb je gemaakt en zoveel wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat mooi allemaal, nog van harte gefeliciteerd. en wat een leuk idee die kaartjes en over een jaar pas lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mariken,

    Gefeliciteerd met Thom en Larissa. Wat een ontzettend gaaf idee
    het wijnkistje en al die kaartjes en prachtig gemaakt.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nogmaals van harte gefeliciteerd, jullie zagen er allemaal zo mooi, blij en gelukkig uit en wat hebben jullie ook nog geboft met het weer! Wat heb je er veel werk van gemaakt, 100 kaartjes!!! Ik vind het idee helemaal geweldig en ga dit zeker onthouden mocht één van de meiden in het huwelijksbootje stappen ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had dus niet door dat het vorige vrijdag DE dag was voor je zoon en Larissa... tot ik zaterdag op FB berichtjes zag passeren...
    Dikke proficiat aan allemaal!
    Supeleuk idee die wijndoos met wensen! Heb je je handen vol aan gehad, maar zo tof!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoondochter!
    En wat een leuk idee, zo'n kistje met kaartjes voor na een jaar!
    Heel leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen