dinsdag 27 juni 2017

Hey, gullfriend!


De meeuwen van MFT, ze zijn zo leuk!! En zomers...lekker dobberend op het water. Het gaat eigenlijk vanzelf, met mooi weer grijp ik naar "waterse kaartjes". Op een of andere manier vind ik dat een beetje verkoelend.
Morgen ben ik er weer, met een kaartje voor het KKT, het is inmiddels alweer eind juni. Wat gaat de tijd snel, nog een paar lesdagen te gaan, dan projectweek, een vergaderweek, rapporten uitdelen en het schooljaar zit erop...

Straks heb ik weer een  etentje, deze keer met de wiskundevakgroep. Dat zijn de leuke momenten, met collega's op een gezellige manier het jaar afsluiten.

Jullie ook een fijne dag, en tot morgen!


17 opmerkingen:

  1. Toffe kaart. Voor mij nog vandaag en donderdag werken en dan een goede 2 weken oef vakantie... vrijdagavond vertrekken we, ben al aan het aftellen..
    Succes voor jouw laatste weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk vrolijk zomers kaartje..geweldig die twee keuvelende " Gullfriends"
    Geweldig die tekst!!

    Fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met je "afsluitende" etentje !
    Gave kaart weer !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Mariken....heerlijk verkoelend met het water!
    Wat fijn dat je weer uit eten mag......over leuke dingen gesproken!
    Groetjes en geniet ervan,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me wel druk die laatste weken. Nog even en dan kan je misschien naar de 'echte' zee en meeuwen :)
    Heel leuke zomerse kaart, mooi die wolkjes en golven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief dit kaartje met de meeuwen.
    & wat lekker, om weer te mogen eten. Veel plezier.
    Morgen mogen wij komen, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zomers kaartje Mariken.gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk, je meeuwen! Krijg er meteen een strandgevoel van :-) Jij zit nu lekker te smullen, ik "zielig" alleen met een pizza vandaag... verschil moet er zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha fijn; lekker uit eten. Geniet ervan! Ik vind deze zeemeeuwen zo geinig; kijk ze dobberen! Die golven vind ik echt tóp!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herkenbaar! Ik ga ook van de ene strandkaart naar de andere. Morgen even een zijstapje want de kleuren voor het KKT zijn niet echt verkoelend maar daarna weer snel aan de visjes! Deze zeemeeuwen zijn dan ook helemaal mijn ding. Ik heb er over getwijfeld maar was al door mijn budget dus heb ze helaas moeten laten liggen. Des te meer geniet ik van jou prachtige kaartje. Zo grappig en leuk met prachtig water en lucht! Succes met de laatste schoolweken en veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat is leuk zo aan het eind van het schooljaar. De etentjes en de gezellige dingen doen. Je kaartje is enig!!
    Altijd leuk te zien hoe je er een soort verhaaltje/cartoon van maakt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk!! Hopelijk hebben jullie genoten met de vakgroep, gezellige team hebben jullie volgens mij.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad een lekker verkoelend kaartje, en ook nog eens kei leuk gemaakt.
    Suc-6 met de laatste loodjes van dit schooljaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker grappige kaart! En die waterkaartjes als het zomer is... daar zal je wellicht onbewust verfrissing mee in huis halen?
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen