zondag 5 februari 2017

Cas on Sunday #101 Color Challenge


Een nieuwe, leuke uitdaging bij CAS on Sunday vandaag, een kleurenchallenge. Bof ik even, want ik ben gek op deze prachtige kleuren. Voor mijn kaartje heb ik de originele inkt gebruikt van SU, maar toch zijn de kleuren veranderd op de foto, dat heeft met het licht te maken. Het donkerblauw lijkt wel zwart...

De afgelopen challenge was de honderdste, een mijlpaal. Daarom heeft ieder van het DT team een favoriet kaartje uitgekozen. Als je mee hebt gedaan, hop ff naar het blog om te kijken of je er bij zit!

Voor inspiratie is het altijd gezellig om even op het blog te kijken, naar de mooie kaartjes die m'n DT-maatjes gemaakt hebben. En tuurlijk vinden we het tof als je meedoet!!

Gezellige zondag!


17 opmerkingen:

  1. Heel mooi Mariken, en leuke werkwijze, heb je gelijk 2 mooie kaartjes in deze mooie kleuren en met die toffe bloemetjes!
    Ik heb met bepaalde kleuren ook altijd moeite voor het fotograferen, paars lukt me supermoeilijk.
    fijne zondag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, een kleurenchallenge. En ja, echt 'jouw' kleuren. Dat werkt altijd fijn. Superleuke kaarten, zowel de 'positieve' als de 'negatieve'. Tot morgen,. gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten heb je gemaakt bij de kleurenchallenge, gaaf!
    Fijne dag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan! Mooie kleuren zijn dit. En ja....soms moeilijk om ze goed op de foto te krijgen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige kaartjes. Leuk zo met die letters. Je geeft ons weer inspiratie ;) Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, een kleurenchallenge. Jouw kaartjes zijn echt zò leuk, ik kan alleen maar zeggen: WAUW!!!! Knap gedaan! Zo leuk om zo meteen twee van die mooie kaarten te hebben, super idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier hou ik van; het ontwerp de kleuren. CAS op zijn mooist! Ik moest hem natuurlijk pinnen:)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Delightful card! I love that paper.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal mooi !
    Hier hou ik van !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your flowery and classy card!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kleurtjes, en zo lekker fris al die bloemen tegen het wit! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi ontwerp Mariken en idd een hele leuk kleuren combi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Mariken,ook mijn kleuren ga aan de slag hier mee.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk gedaan Mariken....en wel twee tegelijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is such a terrific design...I'm going to have to try this!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gedaan met die bloemen! Super!

    BeantwoordenVerwijderen