vrijdag 30 maart 2012

Vintage


Hallo!

Het is weer weekend, heerlijk! Het is een drukke week geweest, zo'n project is leuk maar veel leerlingen kunnen de ongestructureerde situatie niet aan en raken de draad kwijt.

Gisteren ben ik met Ellen
naar de Hobbyboerderij in Dongen geweest en we hebben een hele leuke workshop gedaan.
En dit (zie hiernaast en beneden) hebben we gemaakt, met allerlei technieken. Ton, degene die de workshop gaf, had zelf 2 workshops gevolgd bij Tim Holtz en een aantal dingen heeft hij ons geleerd. We hebben gewerkt met embossingpoeder, glimmer mist, distress-inkt en blending tool, echt veel geleerd.

En vervolgens heb ik dit ook nog gemaakt, weer met distress-inkt en stempels van Tim Holtz. Het is heel wat anders dan wat ik normaal maak, maar ik vind het super om te doen en heel inspirerend.



Morgen gaan Hans en ik naar Middelburg, naar mijn schoonmoeder. Het is de sterfdag van de vader van Hans dus we gaan haar even vertroetelen.

Jullie een fijn weekend, bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn kaart van het Kleurenkaartenteam en tot gauw!
xxx Mariken.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Mariken,

    wat een leuke anders dan anders kaarten! is dat nou eigenlijk ook snel klaar of lijkt dat maar zo?
    En wat leuk, zijn jullie 3 collega's die allemaal besmet zijn met het scrapvirus? Colien, Ellen en jij?
    Lief dat jullie je schoonmoeder zo goed bedenken door haar te vertroetelen op de sterfdag van haar man.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super workshop geweest zo te zien! Jammer dat Dongen voor mij niet naast de deur is... ;-)
    Fijne dag morgen en geniet van het weekend!
    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht toch dat ik je al was gaan volgen...niet dus. Want ik vind dat je mooie dingen maakt, leuk! Daar wil ik van op de hoogte blijven!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee wat leuk, je hebt je maaksels van gisteravond al op je blog gezet. Zo snel ben ik niet, hoor. Het ziet er wel heel professioneel uit. Gaaf! We gaan gauw weer ergens workshoppen, want dat is super gezellig (en leerzaam).
    Liefs, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt! Altijd leuk om te doen zo'n workshop en je steekt altijd van alles op!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral je eigen interpretatie vind ik supergaaf Mariken...kom gauw bij je langs voor een workshop...maandag gaat de verbouwing starten en de verwachting is dat het 2 weken gaat duren...daarna gaan we mijn kamer oppimpen.......fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal gaaf zeg. Heel erg leuk dat ze dat doen bij de hobbyboerderij! Ik ga er eigenlijk alleen maar shoppen!xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ik ben grote fan van Tim Holtz vind deze technieken allemaal super! Mooi resultaat hoor.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg om zo'n workshop te volgen met Tim zijn technieken. Het ziet er super mooi uit!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt het is inderdaad heel wat anders maar wel leuk dat je ook met andere technieken werkt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg, het resultaat mag er zijn hoor. Ze zijn allebei prachtig.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mariken, ik zag jouw reactie bij mij en aangezien ik jouw blog niet ken, natuurlijk gelijk even buurten! Ook jij maakt mooie dingen! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi mariken
    dit ziet er werkelijk prachtig uit en ja het hebt echt een hele mooie sfeer deze prachtkaarten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog! Natuurlijk ook een bezoek aan jouw blog :) Wat een mooie kaarten maak je! En wat een leuke workshop heb je gevolgd, zal heel inspirerend zijn geweest :) groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke workshop hebben jullie gevolgd, mooie resultaten! En tijdens zo'n avond maak je vaak net even iets anders dan normaal. Tim Holtz is dan ook wel erg leuk, al ga ik nu graag weer met iets anders aan de slag :)
    Fijn weekend verder en groeten aan Hans!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke workshop, ben via skrepsels bij je gekomen, gelijk ook maar volger, want je maakt wel erg mooie projecten,
    in nodig je ook uit eens een kijkje bij mij te nemen
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen