dinsdag 4 oktober 2011

Van harte...


Hallo!

Zaterdag wordt mijn zusje 41 jaar en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt. De superleuke digi is van Krista van Saturated Canary. Ik heb dit meisje ingekleurd met Derwent-potloden.
Het designpapier is van Basic Grey, Hello Luscious.
En ik heb mijn nieuwe die-namics gebruikt, de bloemen en hartjes. Wat zijn ze leuk en wat werken ze fijn.
Verder heb ik nog een paar nep-knoopjes met touwtje en een tekst: Van Harte opgeplakt. Overmorgen gaat mijn kaart op de post.
Zondag gaan we naar Breezand om haar verjaardag, die van mijn broer en van mij te vieren, we zijn alle 3 in oktober jarig. We wonen ver van elkaar dus doen we het zo en maken we er een gezellige dag van. Mijn zusje had nog het plan om te gaan zwemmen...ben benieuwd want de voorspellingen zijn echt minder. 'ns Kijken wie de stoerste is...

Gezellig dat je er even was en tot gauw,
Gr-x-jes Mariken.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Mariken,

    wat een superleuk kaartje voor je zusje! Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er voor je broer ook nog een aan zit te komen???? En kijken ze niet op je blog?
    Van harte gefeliciteerd met de jarigen en je zelf!
    Wat heb je trouwens een leuke kleuren gebruikt!

    Groetjes en een heel fijne dag! Zwem ze......;-))

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, daar zal je zusje blij mee zijn!
    Mooie kleurencombinatie.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk gekleurde kaart voor je zusje...proficiat voor jullie alledrie en ik denk dat het zwemmen in een zwembad wordt.......
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'T is weer een mooie kaart! En veel plezier in Breezand zondag!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje Mariken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi mariken
    wat een super leuke kaart met die vrolijke kleuren en een snoeppie van een afbeelding!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, heel leuk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart, mooi ingekleurd,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen