zaterdag 26 maart 2011

To a true friend...



Hallo,

Dit kaartje heb ik vandaag gemaakt, ik heb de sketch gebruikt van Challenges for you. Met deze kaart wil ik ook graag meedoen aan Kraftin Kimmie Stamp challenge. Het thema is 'Spring colours'.
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Derwents. Het tekststempeltje is van Whimsey Stamps.
Het designpapier is van My Minds Eye, echte voorjaarskleuren!
Ik heb het kaartje afgemaakt met knopen en een strikje erin en plaksteentjes.

Gezellige avond en leuk dat je even kwam kijken.
Gr-jes Mariken.

14 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk kaartje! gave stempelafdruk!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd en gaaf afdrukje is dit!! Mooie kleuren.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat weer een prachtig kaartje hoor!!!
    Ik vind hem helemaal super! Prachtig papier en heel mooi ingekleurd!!
    Veel succes met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Mariken, hij is leuk!
    Morgen (ehm...straks) zie je mijn kaartje met deze sketch. Ik ga maar eens slapen, want het is al laat, zeker nu de klok vooruit is gezet...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg leuk Mariken! Die afdrukjes zijn zo geweldig! Fijn weekend nog!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart ! mooi papier en adruk !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart is dit geworden en het stempeltje is geweldig leuk.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart, met dat grappige afdrukje en de vrolijke kleuren!
    Leuk dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart zeg!! Erg leuk dat je hebt meegedaan met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer super Mariken!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk !!! Wat een grappig stempeltje !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje Mariken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk die stempel, leuke kaart.

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart en wat een grappige stempel zeg! Leuk dat je meedoet met de challenge van CFY :)

    BeantwoordenVerwijderen