maandag 7 maart 2011

Susie with pie




Hallo iedereen,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn moeder. Ze wordt as zaterdag 75 jaar. De hele familie komt, we gaan het vieren in het speelgoedmuseum in Oosterhout. Heerlijk, met lunch en de kleintjes kunnen daar wat rondlopen in het museum.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van de Stamping Bazaar. Het thema is: Bling it on.
En 'bling' zit erin: roze strass-steentjes en Diamond Glaze met glitter op het taartje.
Het designpapier komt uit een blokje van Collection Kit. Deze heb ik bewerkt met de distresser en gekleurd met distress inkt.
De digistempel Susie heb ik gewonnen met een challenge van de Stamping Bazaar. Ik heb haar ingekleurd met Derwent potloden.
Het kaartje heb ik afgemaakt met labels, bij elkaar geknoopt lint en een gehaakt bloemetje.

Gezellige avond en tot gauw,
gr-jes Mariken.

7 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje, helemaal Mariken! Jij ook een leuke avond!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg! Heel lief en vooral mooi kaartje! Tof stempeltje, veel succes met de challenge.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwww what an absolutely gorgeous card =) I love your choice of papers, and your fab layout.
    Thanks for playing along with us at The Stamping Bazaar.
    Hugs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!! En zaterdag een hele gezellige dag toegewenst, maar zo te horen gaat dat zeker lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje! Leuk om het kalendertje zo te verwerken! Hoe is het met je moeder?
    Veel plezier met de carnavalsmeiden vandaag :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Mariken,
    ik kom hier via Colien, je maakt leuke kaartjes zeg ! ben maar ineens volger geworden, een duwtje in de rug, goed ?
    groetjes, martina
    ik kom nog wel terug he ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, love the way you have colour the image 'Susie with Pie'. Thank you for joining us this week at The Stamping Bazaar, hope you see you again next week.
    Love and hugs
    Susan and Emma
    DT Co-ordinators
    The Stamping Bazaar
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen