donderdag 10 maart 2011

Mama's verjaardag




Hey,

Vandaag zijn Lot en ik naar Den Bosch geweest. In de vakantie gaan we altijd samen een dagje weg. Natuurlijk kwamen we langs "de Kwast", een prachtige winkel. Daar was een demonstratie bloemen maken met ponsen van Joy. Zag er super uit dus ik ga proberen en dan gaan jullie het zien.
Ook bij Pipoos binnen geweest en daar zag ik een kaart met Punch-it stempels en ponsen. Die wilde ik nog maken voor de verjaardag van mijn moeder, voor bij het ontbijtbordje. Deze kaart is het geworden, maar hij is niet zoals ik wilde. Hier heb ik nl mijn ponsen en stempels niet gebruikt omdat ik de onderlaag al te druk had gemaakt, ik laat hem zo.
Simpel idee: vierkantjes papier van Eline's huis gemat op cardstock en met foamblokjes opgeplakt.

Fijne avond allemaal en leuk dat je weer even op mijn blog kwam kijken.
Gr-jes Mariken.

5 opmerkingen:

  1. Dit ziet er leuk uit, de verschillende vierkanten. Simpel maar wel heel mooi geworden.
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om allemaal vierkantjes te maken, super gedaan!!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij mag dan simpel zijn maar is wel erg leuk geworden hoor. We moeten maar snel weer eens afspreken
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap waarom je het kaartje niet vind, zoals je het wilde. Het is niet helemaal in Mariken stijl... Even iets anders dan we van je gewend zijn, maar zeker wel geslaagd, hoor!
    De vakantie is bijna om, geniet nog van de laatste dag(en) en tot maandag.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem super! Ik houd wel van simpel!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen