woensdag 30 maart 2011

The king with message...



Hey allemaal,

Dit kaartje heb ik zomaar gemaakt, niet speciaal voor iemand, maar dat komt wel.
De sketch van Card Patterns vond ik erg leuk.
Het afdrukje van het hondje heb ik ingekleurd met Derwents.
Het designpapier is van Eline's huis, ik blijf het prachtig papier vinden en iedere keer weer leuk om ermee te werken. Het bloemetje heb ik zelf gehaakt en past goed bij het papier.
Het kroontje glimt door de stickels die ik erop heb gedaan.
Lief is ie he??

We zijn net terug uit Middelburg, we hebben mijn trouwste volger opgezocht. Dat is mijn schoonmoeder, ze is 87 jaar en heeft geen blog, maar ze bewaart alles wat ze van me krijgt. Met recht mijn trouwste volger dus!

Deze kaart doet mee aan de Challenge van Card Patterns.

Gr-jes  en tot gauw, Mariken.

9 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk dat je schoonmoeder alles van je bewaard!! Dit kaartje is weer super!! Het is inderdaad prachtig papie en het verveeld niet.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zow, jij bent actief vandaag met bloggen!
    Leuk en lief kaartje is dit! Het afdrukje is super en je zelfgehaakte bloemetje maakt het helemaal af!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattige kaart met een droppie van een stempel ,heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en een heel lieve stempel! Wat leuk dat je schoonmoeder zo'n trouwe volger is
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, wat een schatje. Je haakwerk is formidabel !

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een leuk kaartje zeg !
    Echt heel schattig !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariken

    Wat een schatje!
    En het stempelafdrukje is erg leuk en heel mooi gekleurd!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This card seriously makes me smile...sooo sweet! Thanks for playing with us at Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen