dinsdag 8 februari 2011

Voor mijn jarige echtgenoot...



Goeiemorgen,

Morgen is Hans jarig! Weer eens een mannenkaart dus. Op een gegeven moment zag hij dit stempelfdrukje van de Stamping Bazaar voorbij komen en liet zich ontvallen dat hij die erg leuk vond. Dus dat was handig, bestellen, en geen kippen en koeien. Ik moest even mijn draai vinden want het is een heel ander soort kaartje geworden dan wat ik anders maak.
Het designpapier komt uit een vintage blokje van Action. De randjes van het papier heb ik bewerkt met de distresser en bruin gekleurd met distressinkt.
Marvin heb ik ingekleurd met Derwent potloden, lief is ie he?
De ticket komt van Whimsey stamps, ik vind ze erg leuk! Eem lintje eronder en in de kaart zit een label met zijn cadeau: een weekendje uit, waarschijnlijk Maastricht, een dagje de stad in en een dagje naar de Thermen.

Gezeliige dag, gr-jes Mariken.

7 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met manlief! Wat een leuk kaartje heb je voor hem gemaakt. Geinig afdrukje hoor! Veel plezier samen in Maastricht!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alvast gefeliciteerd en een gezellige dag morgen. fantastiscghe kaart voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje! Daar zal Hans blij mee zijn.
    Fijne verjaardag morgen en in ieder geval een heerlijk weekendje weg in het vooruitzicht!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, mooie kleuren!
    Alvast een fijne verjaardag morgen en nu maar hopen dat je Hans de leuke verrassing niet heeft gezien ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Meid, nu heb ik je eindelijk eens bij mijn favorieten geplaatst. Het werd ook tijd. Dus je zult me nu vaker zien langskomen.
    Wat een mooie kaart voor je man. Zal die beslist blij mee zijn.
    Een dagje uit is altijd leuk en Maastricht is een hele mooie stad.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die vind ik echt wel enorm schattig!!!
    Stoer en softy tegelijk.
    Dat is echt wel mijn favoriet.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooi kaartje . En wat een mooie kleuren combinatie.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen