dinsdag 1 februari 2011

Muisje aan ballon


Hallo allemaal,

Ik heb even geen tijd gehad om iets op mijn blog te zetten, druk geweest met de open dag op school, verjaardagen en dan is het weekend echt te kort! Maar gisterenavond heb ik toch nog lekker even zitten frobelen.
Met dit kaartje wil ik in ieder geval meedoen met de challenge Animal Antics van Simon says Stamps en de challenge van Phindy's Place.
Ik heb gekozen voor het schattige digistempeltje van dit muisje hangend aan een ballon. Het designpapier heb ik uit een blokje van Action. De sketch is van Anne-Marije.
Het teksstempeltje is van Hero-art en de bloemetjes en swirls van Marianne creatables heb ik uitgestanst met de Cuttlebug.

Fijne avond allemaal, gr-jes Mariken.

8 opmerkingen:

  1. Ik denk al... Is ze er nog? Hihi... Mooi kaartje heb je gemaakt! Succes met de challenge en tot gauw!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart weer Mariken!
    En ik vind de muis helemaal top!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, Mariken!
    Mooi papier voor die prijs :)
    Vind het afdrukje ook erg mooi!

    grtz. en tot donderdag @ school = werk....
    Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable! Such bright and cheerful colors. Really cool combo of patterns you used too. Thanks for playing along with us at Phindy's Place this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Mariken!
    This is such a sweet card! I love your layout, its so creative. (and your last post too, awesome card!)
    Anyway, Thanks so much for joining us at Phindy's place this week and using a Phindy image too. We really appreciate it.
    by the way, I have become a follower. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi. Lovely card and the layout works well with your chosen image. Nice blend of colours on your DPs too. Thanks for joining us at Phindy's Place.
    Tine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een schattig en vrolijk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van Phindy's Place!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen