woensdag 9 februari 2011

Goody bag candy

Net keek ik even op mijn blog en tot mijn verbazing heb ik de Goody bag candy van Sinikka gewonnen!
Ik ben er echt superblij mee en wil haar hartelijk bedanken! En nogmaals: gefeliciteerd met het jaarcontract, ik weet hoe fijn het is om uiteindelijk vastigheid te hebben wat betreft je baan!
Vandaag heb ik geen tijd om een kaartje te plaatsen, straks komen alle kinderen eten en gaan we Hans zijn verjaardag vieren! Nog even de keuken in dus...

Jullie ook een fijne dag en gr-jes, Mariken.

4 opmerkingen:

  1. Ik had het al gezien, gefeliciteerd hoor met deze candy! Ik ben erg benieuwd wat het is, maar dat zal ik volgende week vast wel horen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dubbel proficiat: met je jarige man Hans én met je prijs, erg leuk!
    grtz. Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, wat leuk zeg!
    Het is zo'n mooi papier.
    Daar zul je vast wel hele mooie dingen mee maken.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen