woensdag 23 februari 2011

Dagje Haarlem

Hey allemaal,

We gaan zo een dagje naar Haarlem, Colien, Esther en ik, we gaan naar Debby. Ze is onze ex-collega en gelukkig hebben we nog steeds contact. Debby is ons voorgegaan met het scrappen en het scrapvirus verspreidt zich nu verder. Debby is net verhuisd, we gaan haar huis bekijken en natuurlijk gaan we ook frobelen.
Ze had een superleuk idee, we hebben allemaal een kaart gemaakt. Dan hebben we in een envelop gedaan: die kaart met 2 cardstocks van 14x14 cm, 3 designpapiertjes ook van 14x14 cm, het stempelafdrukje en alle materialen die je voor de kaart gebruikt hebt. Iedereen krijgt een envelop van de ander en met de spullen in de envelop ga je dan een kaart maken die anders is dan de kaart die je krijgt. Leuk idee he??
Deze kaart zat in mijn envelop...



Ik heb 2 cardstocks gebruikt, wit en zwart. Het designpapier is uit een paper pad van Basic Grey, Olivia.                  .
De sketch heb ik van het blog van Basic Grey Challenges.
Het stempelafdrukje is van de Stamping Bazaar, Party time Louisa. De opdracht was: maak een kaart met "dots and lines".
De designpapiertjes heb ik bewerkt met de distresser en rode distressinkt.
Het stempelafdrukje is ovaal uitgesneden met de Cuttle-bug en daaronder heb ik een zwart ovalen schulprandje geplakt. Een rood lint, 3 rode knoopjes, een gehaakt bloemetje en een labeltje op de kaart verwerkt. Wat extra accenten heb ik aangebracht, glitter op de ketting en roze pareltjes om Louisa heen.
En nu afwachten welke envelop ik krijg...best spannend, ik heb er super veel zin in!
En dit bericht ga ik pas plaatsen als ik bij Deb ben geweest, anders zien mijn scrapmaatjes wat erin zit.

Wordt vervolgd...

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Basic Grey challenges
Challenge Stamping Bazaar

Gr-jes Mariken.

4 opmerkingen:

  1. je hebt er een super leuk kaartje meegemaakt ben benieuwd wat je volgende wordt.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtig kaartje!
    Ik ben meteen een volger van je geworden.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben erg fan van jouw kaartjes! Ze zijn altijd zo lekker vrolijk. Ook jouw afdrukjes zijn origineel! Wat een leuk idee hebben jullie, die uitwisseling. Veel plezier bij Debby! Hopelijk ben ik er de volgende keer ook weer bij.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card so cheerful and bright and beautiful colouring of the image a'Party time Louisa'. Thank you for joining us this week, hope to see you again next week.
    Love and hugs
    Susan and Emma
    DT Co-ordinators
    The Stamping Bazaar
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen