maandag 7 februari 2011

Award

Hey allemaal,

Ben helemaal blij want ik heb vandaag mijn eerste award ontvangen van Sanne



Ik ben er heel erg blij mee Sanne en ik vind het leuk dat mijn blog wat meer bekendheid krijgt. Het is zo motiverend als er volgers bij komen!!!

Ik ga de award nu doorgeven aan een paar bloggers die ik om verschillende redenen erg bewonder:

Sinikka: je hebt een hele speciale manier van afdrukjes inkleuren, met aquarelpotloden en Twinkling H2O's, prachtig.

Marley: je kaarten vind ik origineel en stoer. Je maakt je eigen sketches. En ik mag je lastig vallen met vragen, dank je wel!

Deborah: je maakt hele leuke kaarten en je bent mijn eerste "onbekende" volger en dat vond ik tof.

Annemarie en Merit: jullie kaarten zijn zo afwisselend en jullie hebben zo'n leuke ideeen!

Martine (madeliefjuh): jouw blog volg ik al heel erg lang en je hebt je eigen, prachtige stijl.


Voor de mensen die de award van mij hebben gekregen, volg de volgende instructies:

- Maak een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank op haar blog voor deze award.
- Geef deze award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
- Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Veel plezier met jullie award! Jullie hebben hem verdiend!

Gr-jes Mariken.

5 opmerkingen:

  1. Leuk toch om een award te ontvangen! Ik vond het super. Ga nu snel aan een kaartje beginnen, want daar is het wel weer eens tijd voor. Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wauw zeg! wat super lief om te lezen :) dank je wel :) erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mariken,
    Bedankt voor mijn 1e award. Wat leuk zeg.
    Ik zal nog eventjes moeten nadenken aan wie ik hem doorgeef.
    Fijne avond verder!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award, en wat lief dat je hem ook aan ons geeft, heel erg bedankt.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke bedankt voor deze mooie award. Ik zal hem van de week zeker plaatsen op mijn blogje. Ook bedankt voor je lieve woorden.
    gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen