vrijdag 31 december 2010

Maita wordt 2 jaar!



Hallo allemaal,

Het laatste kaartje van dit jaar is voor Maita, ze wordt morgen 2 jaar.
Het designpapier is van Sassafras, echt vrolijk voor zo'n klein meisje. De digistempels zijn van Designed2delight, ze horen bij elkaar, en zijn ingekleurd met Derwentpotloden. De letters heb ik uitgesneden met de Cricut. Dit superfijne apparaat heb ik nog veel te weinig gebruikt. Je kunt ook bestanden van internet downloaden en dat is ideaal.
De letters en de bloemetjes heb ik bewerkt met Diamond glaze, dat geeft extra glans. Op de kleine rode bloemetjes boven de tekst heb ik pareltjes gemaakt met de parelpen. Langs de randen nog een stiksteekje getekend en mijn kaartje is klaar.

Ik wens jullie allen een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!
Groetjes Mariken.

2 opmerkingen:

  1. Hey Mariken,

    Wat een leuk, vrolijk kaartje. En superleuke digi met bijpassende tekst!
    Ook voor jou, Hans en kids een gezellige jaarwisseling en op naar een goed en creatief 2011!

    grtz.Colien (en Rolf)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Super! Ik wens jullie ook een goede jaarwisseling! Tot maandag!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen