zondag 26 december 2010

Kaartje "kip"



Een paar weken geleden zijn Colien, Sanne en Esther een avondje bij mij geweest. Sanne had gezorgd voor een paar leuke ideeen waaronder deze glijkaart. Als je aan het lintje bovenaan trekt, schuift de kaart open en is de tekst te lezen.
Het afdrukje van de kip is van My Friend Ronnie, ingekleurd met Derwent potloden. Het designpapier komt uit Lemonade Paper pad. Het ronde tekststempeltje is van Aud Design, wat gebruik ik deze stempeltjes veel!!! En de bloemetjes zijn van Crealies. Ook dit merk is favoriet.

Nu ga ik gauw weer verder met mijn kerstdiner. Direct komen de kinderen met aanhang en mijn moeder. Dan zijn we met z'n elven, hartstikke gezellig om weer eens allemaal bij elkaar te zijn.

Tot gauw en een gezellige 2de kerstdag!

3 opmerkingen:

  1. Hey Mariken,

    Leuk is deze kaart, heb em ook met veel plezier gemaakt. De kipstempeltjes zijn ook super!
    Gezellig dat zo iedereen komt eten.
    Veel plezier!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariken,

    Wat een leuk idee. En de uitvoering is erg mooi geworden. 't Is een schattig kipje.

    Wat leuk dat iedereen er zal zijn. En met zijn elven aan tafel zal wel een gezellige boel zijn. Jou kennende heb je het weer prima verzorgd. Fijne avond met de fam en doe iedereen de groeten!

    Groetjes Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi, Mariken! Lekker frisse kleurtjes, fijn zo na al dat groen en rood van Kerst. We moeten maar eens gauw wat afspreken, heb wel weer zin in zo'n workshopdagje als toen, haha.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen