dinsdag 21 december 2010

En mijn allerlaatste kerstkaart...


Hallo, hier is (waarschijnlijk) mijn laatste kerstkaart van dit jaar! Ik heb ook wel weer veel zin om andere kaarten te gaan maken. Wel heb ik ervan genoten, zeker als je leuke reacties krijgt. En eigengemaakte kaarten blijven extra speciaal, ik heb er ook gehad van mijn scrapmaatjes Colien en Sanne.
Dit kaartje is gemaakt met het designpapier van Figgy Pudding, gekocht in het winkeltje 't Bezig Bijtje in Raamsdonksveer. Hartstikke makkelijk, zo'n winkeltje in de buurt, en ze heeft ook een webwinkel.
Het afdrukje is een digistempel van Meljen's Designs, ingekleurd met derwentpotloden. Het ontwerp van de kaart heb ik gezien in Cards Only.
Het strikje en de tekstjes (stempeltjes van Action) maken de kaart af.

Groetjes Mariken.

2 opmerkingen:

  1. Hey Mariken,

    Je kaart heeft hier een speciaal plekje, hoor.
    Hij is prachtig!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg mooie kaart Mariken! En die ik van jou heb gekregen staat te pronken in het nieuwe huis!
    Dankjewel, hij is erg leuk geworden.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen