dinsdag 28 december 2010

Challenge Creamiep


Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van Creamiep. De sketch vond ik erg leuk!
Het digistempeltje is van Sassy Cheryls, ik vind hem zo schattig. Ik heb hem ingekleurd met mijn Derwentjes.
Het designpapier is uit Olivia paper pad, een hele mooie papierlijn. Het tekstje heb ik uitgesneden met de Cuttle Bug en op 2 touwtjes gezet. Tekst is een stempeltje van Punch-it clear stamps. De bloemetjes zijn van Crealies, ik heb de zijkanten wat geinkt met een donkerdere kleur. In de hartjes van de bloemen heb ik lichtroze steentjes geplakt.

Nog een fijne avond en groetjes,
Mariken.

5 opmerkingen:

  1. Jij bent goed bezig! Leuk is ie hè, deze challenge? Herkende de sketch meteen. Het kaartje is erg leuk geworden, maar het papier valt hier dan ook goed in de smaak!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariken,

    Het bloggen én meedoen met challenges ligt jou wel :) Deze is ook erg leuk!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariken,

    We kwamen je tegen op de blog van Sanne, wat maak je leuke dingen zeg we gaan je volgen hoor.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken,

    Wat een prachtig plaatje! Een geweldige stempel en erg mooi gekleurd!
    Krijg steeds meer zin om ook weer wat te maken, als ik al jullie creaties steeds voorbij zie komen. Nog even doorzetten en dan zit de verhuizing erop. Ik weet nu al welke dozen er het eerste weekend uitgepakt gaan worden ;-)

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken, Wij zijn via Colien op je blog gekomen en even rondgekeken. Je maakt mooie kaartjes. Je hebt er weer een volger bij.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen