Goeiemorgen!
Een nieuwe challenge bij Cas on Friday, met de opdracht: CHRISTMAS IN JULY.
Beetje schakelen… van tropische hitte naar een verkoelende kerst! En…gelukt, met een combi van Takkie en Cats on Appletrees.
Doe je ook mee? Leuk!
Op ons blog kun je leuke kaartjes vinden van het DT team, ter inspiratie. We zijn benieuwd naar jouw kaartje.
Geniet van het warme weekend!

Adorable!! That pup is ready for Christmas for sure!! Your card is sure to inspired those who decide to play along with our new Christmas In July challenge over at CAS on Friday!! #337
BeantwoordenVerwijderenAdorable!! Looks like my pups on Christmas morning!
BeantwoordenVerwijderen