maandag 6 mei 2019

Butterfly



Vakantie is voorbij, een verse en nieuwe werkweek voor de boeg, met vanmiddag een EHBO nascholing. Reanimatie, ik weet als geen ander hoe belangrijk dat is! Heel erg waardevol dus!
Gisteren heb ik me, na de verjaardag van Aad, nog even uitgeleefd in mijn lievelingskamer. Gelli-plate prints gemaakt, altijd gemakkelijk, voor als ik minder tijd heb. Dat is dan vast klaar. Daarna heb ik nog een pagina gemaakt in mijn EDC journal, ook heerlijk om te doen.

Morgen is het tijd voor een nieuwe Spring Scrap Swap en natuurlijk hoop ik dat je langs komt bij Ellen en mij!



9 opmerkingen:

  1. Prachtige pagina! En een voorraadje mooie achtergrondjes is altijd handig.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooierd is dit ook weer, Mariken! Toffe kleuren ook! Sterkte en succes met je eerste werkdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere dag een kaartje, dat gaat nu vast niet meer lukken met werkweken voor de deur...alhoewel morgen ben je er al weer, hihi
    Ik heb heel erg zitten genieten van je kunstwerkjes!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie nieuwe pagina in je journal. Wat een gave achtergronden heb je op de gelli-plate gemaakt.
    Nog gefeliciteerd met Aad, gave kaart maakte je voor hem. Fijn om te lezen dat het stabiel is gebleven bij Hans.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig pagina! Dat journal wordt echt een kunstwerkje. En die achtergrondjes zijn inderdaad altijd mooi om op voorraad te hebben. Ik ben er bijna doorheen dus zou er eigenlijk ook weer eens wat moeten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, je bent lekker bezig geweest in je knutselkamer. Lekker om wat op voorraad te hebben waar je later weer mee aan de slag kunt.
    Je kon na de vakantie dus gelijk goed beginnen met een nascholing erbij;) Maar zoals je schrijft: heel belangrijk. Zeker doen, dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker is dat hè, gewoon even knutselen zonder dat je meteen iets maakt.
    En die achtergrondjes zullen vast gauw van pas komen.
    Je pagina is mooi zeg.
    Grappig detail, eerst butter, dan fly, en dan butterfly.....
    Even antwoord op je vraag:
    Ik werk niet in het onderwijs, wij zijn zelfstandig ondernemer, (hebben een bakker Bart winkel), hierdoor kan ik zelf bepalen wanneer en hoelang ik vrij neem.
    Meestal werk ik 4 dagen in de week en probeert dan in de vakantie van de Kinderen veel vrij te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent weer heerlijk creatief bezig geweest, prachtig resultaat! Je kon na je vakantie weer gelijk goed van start, wat een lange dag.. Nu weer aftellen tot de zomervakantie. Succes weer hoor!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen