woensdag 17 april 2019

Happy birthday


Gossie, ik loop achter met mijn gemaakte kaartjes te showen...deze was voor jarige Sarah, vorige week was ze jarig. Ik weet dat ze van paars houd, vandaar post in haar lievelingskleur.

Vandaag moet ik nog 1 dag werken, ouderavond doorstaan, en dan heb ik meivakantie. Heerlijk, ik ben donderdag vrij en Goede Vrijdag begint de vakantie. Extra boffen dus, twee weken plus deze extra dagen vrij.
Volgende week gaan Hans, Guusje en ik van maandag tot vrijdag naar Zuid-Limburg, ff ertussen uit. Zo’n zin in, het wordt mooi weer, boek lezen, haakwerkje mee, tekenboekje en aquarelsetje mee, ik verheug me er op!


10 opmerkingen:

  1. Wat een gewéldige kleuren!! Echt prachtig. Ik ben fan!! Wat heerlijk dat jullie een weekje weggaan. Zeker met de weersvoorspelling inderdaad, dat wordt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor,geweldig is je kaart. Bij het open maken was iedereen hier,ook oma en
    het ging van oohhh....
    Nog 1 dagje... En dan is het aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart heb je voor Sarah gemaakt.
    Wat een fijn vooruit zicht, dat wordt vast genieten.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kaartje voor Sarah, dat heeft ze wel verdient. Geniet van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schudt ze uit je mouw alsof het niks is deze kaartjes. Weer een andere bloem, leuk! Heel mooie verjaardagskaart.
    Meivakantie in april, moet kunnen :)
    Geniet ervan! Ik kijk al uit naar je mooie aquarel tekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, jij hebt echt de smaak te pakken! Deze is ook weer heel erg prachtig! En wat lekker joh, nu al vakantie! Geniet er lekker van! En dan ook nog naar Zuid-Limburg. Dat wordt relaxen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super gaaf uit !!!
    Geniet van je vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtkaartje weer! Mooie kleuren! Ik moet helaas gewoon werken op goede vrijdag maar paasmaandag schijnt ook een hele mooie dag te worden. Geniet lekker van jullie vakantie, in Zuid-Limburg voelt het altijd net of je in het buitenland zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf kaartje weer en heerlijke vrolijke kleurtjes! Jij bent hier zo goed in!
    Geniet van jullie vakantie...heerlijk hoor en er is ook prachtig weer op komst!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit is weer een prachtig kaartje! Vandaag al dag twee van jouw vakantie ;-) Geniet heerlijk van alles wat je je hebt voorgenomen xxx

    BeantwoordenVerwijderen