vrijdag 12 april 2019

FLY


Volgens mij zijn insecten de nieuwe lama’s, flamimgo’s of cactussen, je ziet ze steeds meer op stempels verschijnen! Tja, ik hou er wel van, beetje stoer, en wat anders dan al de andere stempels. Dus voor vandaag komen er een paar vliegen voorbij...
Reageren lukt op dit moment niet...mijn ipad wil niet. Hans is zoekende wat er aan de hand is, misschien door een update? Iemand een tip voor me? Echt...zo vervelend!
Bijna weekend, heerlijk. Volgende week nog 3 dagen werken, en dan heb ik meivakantie! Zo luxe!
Fijne dag allemaal!



8 opmerkingen:

  1. Ik zag net al zo'n variant voorbij komen bij Ellen. Jullie zijn weer heerlijk creatief bezig geweest en het resultaat mag er zeker zijn! Wat een stoer label met die insecten, gaaf hoor! Hopelijk is het probleem met de ipad snel opgelost, altijd vervelend.. Fijn weekend!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf label met die vliegen. Hopen dat Hans je Ipad snel beter verklaart.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk is dit geworden ! bedacht me wel net, dat die beestjes gelukkig in werkelijkheid niet zo groot zijn =)
    ik denk dat het weer lukt te reageren ? Ben je juist ingelogd ? (is me ook al een keertje overkomen, dan paniek, dan schaam....) hopelijk is het ondertussen wel opgelost,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dit labeltje Mariken! En terecht dat deze insecten een hit zijn, het zijn hele nuttige beestjes. Mijn laptop is ook stervende, hij wil steeds updaten en blijft dan uren hangen, heel erg vervelend. Ik durf hem niet meer uit zetten. Als ik dus binnenkort uit de lucht ben weet je waar het aan ligt... Hopelijk is je Ipad nog te redden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik zie ook meer en meer insecten voorbij komen. Misschien wordt het tijd dat ik mijn snijmal met kleine insectjes eens terug boven haal... Dit label is weer helemaal geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig label met de insecten. Je bent lekker bezig met alle mixed media, mooie kleurrijke kaartjes. Ik hoop dat je I-pad ondertussen weer normaal reageert.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou absoluut niet van vliegen, maar deze tag vind ik wel héél gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat is balen Mariken. Kan maar zo aan een update liggen van je Ipad. Ik heb er ook maar weinig verstand van en hoop dat het snel verholpen is. Je tag is heel gaaf! Prachtig met de insecten!

    BeantwoordenVerwijderen