donderdag 11 april 2019

Enjoy your birthday



Gisteren was Nicole jarig...ik heb al heel wat post voor haar voorbij zien komen. Wat voel je je dan jarig hè, wij zijn toch maar bevoorrecht dat we kaartjes maken èn ontvangen. Leuke post wordt steeds minder, en het is iets wat ik zo waardeer en belangrijk vind. Het is een stukje persoonlijke aandacht, heel tof en het maakt blij!

Maar goed, hier is dus mijn kaartje met, hoe kan het anders, een Mixed Media bloem. Tja, ik heb van die passie’s, en dan ga ik helemaal los. Maar volgens mij is dit wel een blijvend iets...


15 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n prachtige verjaardagskaart. Heel mooie kleuren en weer zo'n fantastisch mooie bloemenstempel!
    Fijne donderdag, veel plezier op je vrije dag.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Laat die passie maar zegevieren!
    Ik heb gisteren je envelop uit de brievenbus gehaald, want die is altijd heel herkenbaar. Nu maar wachten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf, hoor!
    Fijne dag...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb hier de laatste tijd heel wat leuke kaartjes zien verschijnen, laat je maar gaan in die techniek.
    bedankt voor je reactie op mijn blog.
    groetjes en misschien zien we elkaar in Nijkerk.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg leuk! Ik schreef al bij Ellen, wat fijn als je zo'n juf in de buurt hebt. Ik vind het zo mooi met al die kleurtjes, maar geen idee hoe te beginnen.... Misschien maar eens filmpjes kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weeral zo mooi en vrolijk! Ik ben helemaal fan! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en lekker vrolijk! Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten doen maar het ziet er super mooi uit.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha ja, daar ben jij goed in, in helemaal los gaan! En in mixed media ben je ook goed. Prachtige verjaardagsbloem voor Nicole!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie achtergrond, mooie bloem, leuk ook dat stukje tape erbij. Ik geniet van je nieuwe passie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw mooie mixed media verveelt mij nog steeds niet hoor. Deze is ook weer prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje. Knap dat je het tot één geheel kan maken terwijl je zoveel verschillende kleuren gebruikt. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, jij bent helemaal 'los'hè :) Prachtig kaartje!! En idd, echte post is veeeel leuker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is weer een plaatje Mariken.
    En inderdaad echte post maakt het zo leuk!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, deze is weer helemaal leuk en prachtig van kleur. Wat leuk om te doen he? Ik ben er ook helemaal weg van. Maar ik vind zoveel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben helemaal blij met je prachtige kaart Mariken!! Het is wat je schrijft, al die stukjes aandacht, creativiteit en passie die ik kreeg via de kaartjes ontroeren me echt! Ik voelde me zo ontzettend gezegend met deze hobby-vriendinnen!! Jou kaartje is echt een beauty, het is leuk om te zien hoe je steeds meer een unieke stijl ontwikkeld, ik vind het prachtig! Veel plezier zondag op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen