donderdag 4 april 2019

Dream big


Dat was gezellig gisteren...de BBQ met partners erbij. Zo leuk om te zien wie bij wie hoort, soms een beetje gokken, dat maakt het extra leuk! 
Daarvoor hadden we studiedag, ook dat is goed te doen. Lekker aan het werk geweest, tussendoor koffie en heerlijke broodjes. Prima dagje dus.

Nu zit ik op de bank, ff een lattetje te drinken. Boodschappen zijn gedaan en de soep pruttelt. Geen dag zonder soep hier, ik ben dus verslaafd...
Direct komt Ellen even, gezellig. We zien elkaar gelukkig lekker veel!

Dit tagje is er ook nog een, waarvan ik de basis klaar had, en thuis afgemaakt. Tot morgen, bij Cas on Friday?! Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Mooi hoor.
    Fijn dat dat soort dagen ook echt leuk verlopen.
    Nuttig zijn ze zeker lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer leuk! Gezellig dat Ellen komt. Eet smakelijk met je soepje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad leuk om de partners ook eens te zien.
    Deze label is prachtig. Jij bent er echt bedreven in geworden ;)
    Vanavond ga ik een workshop stippen doen met de CreaDootjes. Ook een keer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf label Mariken, leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig label, mooie kleurtjes. Gezellig zo'n dag met collega's, altijd leuk om elkaar in een andere setting te zien.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie tag. Ik houd van deze kleuren. En komt Ellen je pakketje halen? Of had je het nou al gegeven? Fijn dat jullie elkaar zo vaak blijven zien. En extra veel te vertellen, over school...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi label! Heerlijk met die kleurtjes.
    Gezellig zo'n bbq met collega's en aanhang.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tag. Ik keek even verder. Wat een fleurige boel allemaal zeg!
    Ja ik ben ook bezig, met inkt ed. gewoon doen, als moet ik er nog wel meer voor gaan zitten dan even een kaartje maken.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die witte accenten bij de bloemen, heel mooi label!

    BeantwoordenVerwijderen