dinsdag 19 maart 2019

Winter Scrap Swap #5


Tja, en dan zijn we alweer aan het einde van de Winter Scrap Swap van Ellen en mij. Als je zo van “swap” naar “swap” gaat, is een jaargetijde echt zó om!
Zoals gebruikelijk is de laatste opdracht een hele vrije...alles mag (wel natuurlijk een stempeltje gebruiken). Ik had toevallig wat besteld bij ‘viasuus.nl’, een hele toffe webwinkel. Bij de bestelling zat een kaart, die lag op mijn bureau, zie foto. Dat was mijn inspiratiebron, en zo zijn deze kaartjes ontstaan. Het hartje en de tekst komt uit de mooie stempelset van Concord&9th, en de stippels heb ik uit een bloemenset van MFT.
Met de Spring Scrap Swap ben ik al druk in de weer, die is volop in de maak! Oké, dat was ie voor vandaag, ik ga even op bezoek bij Ellen, ga je mee?



12 opmerkingen:

  1. leuke speelse kaartjes, mooi resultaat
    fijne dag nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze echt zó mooi.
    Ik weet niet waarom, maar ik hoorde mezelf hardop "ooooh, mooi" zeggen.
    Denk door de kleuren en het hart in het midden, ik ben gek op hartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, straalt heel veel vrolijke liefde vanaf!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaartjes en voor vele doeleinden te gebruiken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige inspiratiebron had jij en natuurlijk ook prachtig ‘vertaald’! Dit zijn echt superleuke kaartjes die voor elke gelegenheid kunnen. Wie wil er nou geen love krijgen?! Onze winter is voorbij en we hoppen richting lente, heerlijk. Ben benieuwd wat die ons qua swappen gaat brengen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijk en erg gaaf! Toffe combi die stippen met een hart. Ik wip even naar Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er leuk uit. En je bent helemaal into the stip ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes! De kleuren ook. Niet standaard, maar supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooi, ik hou wel van de combinatie van cirkels en hartjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je je hebt laten inspireren door de kaart die je kreeg bij je bestelling. Het zijn kleuren die je misschien zelf niet snel zou verzinnen maar ik vind ze prachtig zo!

    BeantwoordenVerwijderen