woensdag 6 maart 2019

Art journal #2


Jaa, ik ben òm, dit is vooral heerlijk om te doen, en leuk! Weer een aantal filmpjes gekeken en op insta andere journals bewonderd. Daarna maar gewoon doen, achtergrond maken, marks aanbrengen (dat zijn details) en zien wat het wordt. Hier heb ik stencils, stempels, m'n gelli-plate, posca markers, acrylverf, distress oxide en m'n vingers gebruikt. En dit gebeurt in betrekkelijk weinig tijd, denk ongeveer drie kwartier. Valt mee hè?? Nu een lattetje drinken, en weer iets anders gezelligs doen...ik hou van vakantie! Doegg!!

14 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg fleurig uit en dat heb je snel gedaan in 3 kwartier! Ik zou er geloof ik een hele dag over doen. Het weer zit niet mee in je vakantie dus dan kun je mooi knutselen.
    Fijne vakantie nog, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem supergaaf. Je hebt het echt in je vingers. Jolanda de Ronde zoekt nog een designer voor haar nieuwe mixed media lijn. Iets voor jou?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coooool! Zou je hier een uitleg(je) van willen geven als we elkaar weer zien binnenkort ^_^? Ziet er onwijs gaaf uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk doe ik dat! Moet het ff op een rijtje zetten hoor, ben maar een beginnertje!😅

      Verwijderen
    2. Yay!!! No pressure hoor Mariken hahaha, ik vind het al super om te "live" zien wat je hebt gemaakt. Ik zit er over te denken om een planner aan te schaffen en dit soort Artsy bladzijden ertussen lijkt mij geweldig!Xx

      Verwijderen
  4. Wat ziet dat er vrolijk en kunstig uit, wauw! Knap zeg in drie kwartier! Geniet lekker van je vakantie.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooooi.
    Zie, je leert echt héél snel, volhouden, want je wordt er heel blij van zo te lezen😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer zo'n beauty! Superleuk project voor in je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jij bent lekker aan het genieten in je vakantie zo te zien. Who needs sunshine?! Wat gaaf deze pagina's!! Vooral doorgaan zou ik zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk! Een goede besteding van je vakantie. Geniet er nog maar even lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer geweldig uit ! Wat fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt ! Geniet er maar van !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de smaak goed te pakken, gaaf!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen