donderdag 21 februari 2019

Thanks so much


Een kort postje voor vandaag...een kaartje en mijn bordjes die ik afgelopen week gestipt heb toen Ellen, Colien en Jackelien maandag kwamen. Dat was echt gezellig, ik hou van de combinatie bezig zijn, wat kletsen en een koffietje..
Direct ga ik naar Utrecht naar Wout. We gaan samen shoppen, dat was zijn verjaardagswens. Uit met z'n moeder, lunchen en leuke kleren scoren. Gezellig!
 

Dit bordje heb ik gisteren gemaakt. Niet aleen stippen, maar ook lijntjes trekken met een satéprikker...geleerd van Banu.Volgende week komt Banu (van banudesign) een workshop geven bij mij thuis. Dan komen er een aantal collega's en een oud-collega. Lijkt me super!!

                                                                         Fijne dag!!



11 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, en wat zijn al je bordjes om ter mooist!
    Geniet van je dagje uit met je zoon!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkheid vandaag. De bordjes en het kaartje zijn erg leuk.
    Veel plezier vandaag in Utrecht met je zoon! Altijd leuk zulke momenten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat klinkt super! Samen een dagje Utrecht...Misschien wordt het wel traditite, net als met Lot naar Den Bosch...
    Je kaart is gaaf en die bordjes zijn geweldig!! Prachtig!! Ik gebruik je bordje hier met grote regelmaat! En net zo vaak denk ik dan aan je...grappig hoe dat werkt..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat ziet dat er mooi uit. met name dat blauw groene bordje....prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig zo.n dagje shoppen samen, veel plezier.
    En je bent echt de KONINGIN onder de STIPPERS hoor...zo mooi!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtig stipwerk weer! Jij moet toch inmiddels wel een heel leuk serviesje bij elkaar gestipt hebben. Ik vind het prachtig allemaal, ook je kaartje! Veel plezier met Wout in Utrecht vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige bordjes en een mooi kaartje heb je gemaakt! Wat leuk dat je met je zoon gaat shoppen! Mijn zoon en man hebben een hekel aan winkelen terwijl wij binnen 20 minuten in Utrecht of Leiden zitten.
    Veel plezier! groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk deze bordjes en heel mooi gedaan! Ook je kaartje is een beeldje!
    Plezier met jullie dagje uit!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje en prachtig gestipte bordjes. Leuk, een workshop aan huis.
    Ik hoop dat je een leuke dag met Wout hebt gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje weer, Mariken! Dat is een geslaagd bordje, mooi gedaan! En niet zo hysterisch, haha...
    Hadden jullie het leuk in Utrecht vandaag? Tot morgen, drukke dag voor de boeg!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige bordjes heb je gemaakt, ik ben al benieuwd naar de resultaten van volgende week. Mooi bedankkaartje en nog 2 mooie valentijnskaartjes. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad met Wout.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen