vrijdag 15 februari 2019

Happy birthday


Er zijn weer een paar mentorleerlingen jarig, dus ik moest nodig aan de bak met verjaardagspost. Volgens mij vinden ze het allerleukste dat een jongen in mijn klas zich heeft benoemd tot "postduif". Het wordt dan een heel toneelstukje, de postduif die door de klas naar de jarige fladdert. Deze keer was ie een beetje lam, had wat aan z'n vleugel en vloog ie scheef...Zie je het voor je? Iedere keer weer een succes, dat heb je met 1e klas VMBO kinders...LOL!!
Werk ze, nog ff, en dan lekker weekend!!


12 opmerkingen:

  1. Haha, ja ik zie het voor me, die postduif. De jarige die dit kaartje krijgt boft, het is weer een heel leuke!! Fijn weekend alvast, we krijgen heerlijk weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, een lieve juf die de allermooiste kaarten maakt voor haar leerlingen en dan nog bezorgd door een te gekke postduif. Super toch vor je leerlingen!
    Fijne dag en daarna fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het al voor me, die postduif met een lam vleugeltje. Wel grappig dat ze het toch zo waarderen, die superleuke kaartjes van jou. Als ze 80 zijn vertellen ze dat aan hun kleinkinderen. Blijf zo doorgaan!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Die leerlingen boffen!
    Vrolijke, super mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nou het leuke aan het onderwijs.....iedere dag is anders en er zijn zo veel gouden momentjes. En of het nu VMBO-ers zijn of groep 5/6 van de basisschool het blijft genieten!
    De jarige die dit kaartje door de postduif bezorgd krijgt wordt daar vast blij van. Mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke verjaardagskaart! Zeker ook door alle kleurtjes! En die postduif: lijkt me leuk om te zien. Koester die waardevolle momenten met je leerlingen. Dat zijn de dingen die ze later herinneren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gerrit de postduif.... heeft hij al een petje? Leuk hoor.
    Het kaartje is weer een plaatje. Lekkere vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha wat enig! Je maakt er een ritueel van! Enig zo voor de brugklas! En ej hebt een leuke assistent!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik zie de postduif al gaan! Hij mocht wel een erg leuk kaartje afleveren, wat en vrolijke beestenboel!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi hi volgens mij heb jij wel een lollig klasje! Het kaartje dat je maakte is weer geweldig, zo leuk dat je dit voor ze doet! Daar denken ze later vast met heel veel plezier aan terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die gekke postduif brengt wel altijd heel mooie kaartjes naar je leerlingen. Super ook weer deze!

    BeantwoordenVerwijderen