zaterdag 16 februari 2019

Happy bird-day


Een kaartje voor onze jongste...vandaag is Lot jarig, ze wordt 25 jaar! Wat ben, en was ik ongelofelijk blij met haar. Na twee jongens, een meisje! Begrijp me niet verkeerd, met alles zou ik gelukkig zijn geweest! Dat ben ik ook met mijn twee zonen! Ik had een hele diepe en hechte band met mijn moeder, ik had wel een wens om ook een dochter te hebben, met wie ik dat zou hebben. En dat heb ik met haar, we zijn veel samen, vrije tijd, sporten, latte’s drinken, wandelen met onze teckeltjes, we vinden het allemaal fijn! Ze woont in de buurt, dat maakt het natuurlijk gemakkelijk.
Vandaag gaat ze haar verjaardag vieren met Mike en Moos, naar het strand. Wandelen, lunchen in het zonnetje. En dan...wil ze graag bij ons komen eten en met z’n vieren racletten, koffie’ tje met eigengebakken appeltaart na. Hartstikke gezellig vinden we dat, en heel speciaal dat ze haar verjaardag bij ons komt vieren!

Voor jullie een fijn en zonnig weekend, geniet ervan! Xx


9 opmerkingen:

  1. Lief kaartje voor Lot. Gefeliciteerd en geniet van elkaar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met Lot, heerlijk inderdaad zo'n moeder/dochter band, die heb ik gelukkig ook. Ik weet dat dat niet altijd zo hoeft te zijn, dus wij boffen.
    Fijne tijd zo met elkaar, veel plezier! En haar kaart is een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje en natuurlijk ook proficiat met haar verjaardag. Wens jullie nog een gezellig samenzijn, voor nu , maar ook voor nog vele jaren !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief kaartje...gefeliciteerd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met Lot! Wat een lief kaartje heb je voor haar gemaakt, en wat gezellig dat ze bij jullie haar verjaardag komt vieren! Geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje voor Lot! En inderdaad bijzonder leuk dat ze haar verjaardag bij jullie wil komen vieren, wat gezellig!! Nog gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart in prachtige kleurtjes !!
    Gefeliciteerd met Lot en een fijne verjaardag samen .
    Zonnige zondag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat jullie zoveel samen doen!
    Je maakte voor haar een heel mooie kaart. Leuk dat frame met blaadjes.

    BeantwoordenVerwijderen