woensdag 23 januari 2019

XOXO


Lief zijn ze hè, deze twee konijntjes...Een kaartje, voor zomaar, wat frutselen en combineren van stempels, bloemen, en dan wat schuiven. Een paar kaartjes in voorraad hebben is handig. In de kerstvakantie had ik daar tijd voor, en nu echt minder...Dus als het nodig is, kan ik terugvallen op mijn bakje met kaartjes...

Vanavond gaan Hans en ik een hapje eten bij Ripasso, een heel leuk restaurant bij ons in de buurt. We hebben nog twee AH restaurantbonnen, maar deze zijn meestal niet in het weekend te gebruiken. Dus...lekker door de week ff samen weg. Donderdag ben ik vrij, dus dat komt helemaal goed uit!


11 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd weer, schattig!
    Eet smakelijk alvast...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje.
    Geniet van jullie etentje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig kaartje, heel veel plezier vanavond!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dit kaartje!
    Jij bent lekker bezig.
    Geniet ervan vanavond.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaaf!!! Gezellig zeg, lekker hapje eten met z'n twee vanavond. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi bv als geboortekaart . Veel plezier vanavond !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat vind ik ook heel handig, een voorraadje kaartjes :)
    Mooie voorraad heb je!
    Een klein feestje zomaar midden in de week, dat moet kunnen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Fijn om zulk moois in de voorraad te hebben en handig bovendien... Veel plezier vanavond!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje, schattig! Lekker hè, uit eten samen! Wij gingen afgelopen zondag, heerlijk genoten....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepje weer! Ik maak eigenlijk altijd alleen maar kaarten voor de voorraad. Als ik er ééntje nodig heb pak ik hem uit de grote bak. Het lukt me meestal niet om kaartjes te maken die ik dan meteen nodig heb dus een flinke voorraad is dan handig. Lekker uit eten, dat doen wij veel te weinig samen!

    BeantwoordenVerwijderen

  11. xoxo

    Welcome to EnjoyXoxo, It is the clever and good pick up lines. Here you can find new friends and create new partnerships. This is a funny pick up lines platform there you can fun with friends nearby or far.


    https://enjoyxoxo.com/


    BeantwoordenVerwijderen