dinsdag 8 januari 2019

Snail mail is happy mail


Ik heb zin om mee te doen aan een challenge! En dit vind ik een hele leuke...bij Crazy for Cas vragen ze om een dier! Inmiddels weten jullie dat vast wel, ik ben gek op beesten en meestal gebruik ik ze op mijn kaarten. Geen probleem dus...maar wèl welke?? Ik heb gekozen voor een heel klein diertje, dit lieve slakje.
Nou denk ik ineens...lief?? In onze bijkeuken hebben we iedere avond last van naaktslakken. Hans heeft alle kieren dicht gekit, nu is de aanloop wat minder...brrr. Dus lief op mijn kaart, maar niet in de bijkeuken. En zeker niet in hun blootje...

De kop is er weer af, en zo is het weer helemaal gewoon op school. Ook wel weer lekker.
Gisteren kregen we een “een beetje positief” bericht van Aad, het bloed in zijn oog is wat weggetrokken en misschien is het netvlies nog heel. Hij kan nu een klein beetje zien. Donderdag opnieuw naar het UMC, en duimen maar!


15 opmerkingen:

  1. Dit slakje, met huis, is inderdaad een lieverd. Naakte indringers in huis is minder ;-) Wat fijn, redelijk positief bericht van Aad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is fijn nieuws! Nu hopen dat alles weer resorbeert en dat het zonder operatie goed kan komen! We duimen verder hoor!
    Je kaart is enig! EN naaktslakken....er heeft er eens eentje bij ons voor kortsluiting gezorgd! Elke keer sloeg een stop door en we konden het niet vinden. Iemand erbij gehaald, bleek er in een buitenstopcontact een naaktslak te zitten. Ze kunnen blijkbaar in kleien openingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een lief slakje, maar die blote in de bijkeuken is helemaal nix. Ik vind ze zó vies!
    Goed nieuws over Aad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een aantal leuke kaartjes hier zien veschijnen, mooigedaan
    en ja naakslakken, ik het er ook al mee kennis gemaakt, ze kunnen echt door heel kleine gaatjes.
    veel beterschap voor jullie vriend.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief en schattig kaartje en de zwart/wit randjes vind ik mooi erbij! Bah, naaktslakken... en zeker inde je bijkeuken! Als je ze oppakt (wilde in de groenbak kieperen) is het slijm er bijna niet af te krijgen, heb ik twee zomers geleden gemerkt. Bleh....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeee je doet mee bij CFC!!! Das leuk. Het is dan ook wel precies in jouw straatje... dieren! Gelukkig op dit kaartje wel eentje met een huis en niet zo'n naakt exemplaar als bij jou in de bijkeuken ;-) Kaartje is natuurlijk weer een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, lijkt me ook niks hoor zo'n naakte slak in je bijkeuken. Maar die op de kaart is schattig en brengt lief nieuws. De scraplings zijn mooi en lekker vrolijk. Wat fijn om te lezen dat het met Aad beter gaat.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb ook liever slakken met een huisje! Brr...naaktslakken... die op jouw kaartje heb ik het allerliefst. Echt een gaaf kaartje. Leuk dat je mee doet met CFC. En fijn dat "goede" bericht van Aad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Mariken,

    Wat een super leuke kaart alweer! Ook de beestenboel van de afgelopen dagen zijn super tof!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed dat er verbetering is!
    En wat een lieverd op je kaart, maar in het echt eten ze altijd onze jonge plantjes op. We hebben er hier in de tuin best wel veel... X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ieuww naaktslakken!! Ook niet echt mijn ding. Maar de slak op je kaart is super, wat een schatje! Die mag van mij wel door de kieren naar binnen, maar dan wel met zijn huisje aan! Echt een challenge voor jou dit, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Diertjes doen het inderdaad altijd wel goed op kaarten ,en zeker op deze !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ellende toch met dat oog van Aad. Ik duim voor een goede afloop. Toch wel een goed teken dat hij weer een beetje ziet.
    Iets om je zorgen om te maken toch :(

    Je maakt de mooiste scraplings, ook deze met slakkenthema zijn super weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Brrrr, naaktslakken vind ik ook niet wat. Maar deze is super en de kaart is ook erg leuk. Tof dat je hem hebt ingestuurd voor onze Crazy for CAS-challenge.
    Sterkte in het ziekenhuis komende week. Groetjes Claudia (Crazy for CAS)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een leukerd Mariken! Ik vind hem echt super.. Leuk dat je met ons meedoet bij CFC! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen