maandag 7 januari 2019

Hi there


Hi there!

Daar gaat ie weer, richting school! De kerstvakantie is voorbij gevlogen, van de ene kant, met al die feestdagen. Van de andere kant toch ook wel lekker lang, veel gedaan, dus dat is een goed gevoel!
Jullie ook fijne dagen gehad?
Over tot de orde van de dag, we gaan zo eens kijken hoe het op school is met de leerlingen en met de collega’s. Eenmaal daar is alles weer zo in het gareel.
Vandaag moet Aad terug naar het UMC, en ik hoop zó dat er meer duidelijkheid komt, en dat hij snel geopereerd kan worden. Heel benieuwd!

Mijn kaartjes voor vandaag, zoals jullie zien ben ik nog steeds verzot op m’n scraplings. Ze bevallen me erg goed! Een paar zijn er al verstuurd, en ook wat in voorraad. En...waarom alleen maar een hoos kerstkaarten versturen met kerst? Ik hou erg van spontane kaartjes, als je het niet verwacht...wat jullie??

Werk ze allemaal, of wie weet, nog wel niet...




10 opmerkingen:

  1. Je scraplings zijn stuk voor stuk tof en heel handig om er een aantal in voorraad te hebben.
    Succes op school.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals jij niet kunt stoppen met het maken van scraplings heb ik momenteel het label virus te pakken. Die van jou zijn stuk voor stuk weer plaatjes. En een spontaan kaartje versturen is meestal nog leuker dan de kerstkaarten.
    Voor jou is de kop er weer af, ik mag morgen weer. Ook wel weer fijn!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn weer schitterend!
    hopelijk goed gestart weer op school!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag mijn laatste vrije dag. De kerstspullen (behalve de kaarten!) weer opgeborgen en snel even bijlezen op de blogs want ik heb weer heel wat gemist zie ik. Wat heb je weer (veel!) prachtige kaartjes gemaakt!! Helemaal in Mariken-stijl! Zo leuk dit formaatje en die grappige tekeningetjes, ik vind ze echt allemaal geweldig leuk!

    Voor Aad een onzeker begin van dit nieuwe jaar, hopelijk kan hij snel geopereerd worden en herstellen. Jij sterkte met je eerste en drukke werkweek, je zult zien, voor je het weet is hij weer om ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt! Een spontaan kaartje is altijd leuk. Werk ze!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gewoon verliefd op jouw kaartjes. Zo leuk zijn ze!
    Lekker vrolijk, toffe stempeltjes. Top!
    Hoe is de eerste werkdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe kaartjes! Deze week zul je wel niet veel knuseltijd hebben, met alle druktes. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor Aad. Dat wachten geeft zoveel onzekerheid. Zeker als het om zoiets belangrijks als een oog gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave scraplings weer, lekker vrolijk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn echt enig jouw scraplings! En ja, post is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige serie! Nomi was blij met haar scrapling. Dank je x

    BeantwoordenVerwijderen