dinsdag 1 januari 2019

# enjoy the moment


Goeiemorgen!

Natuurlijk allereerst...een héél gelukkig en gezond 2019! Hebben jullie een gezellige jaarwisseling gehad?

Tja, en dan gaan we weer vrolijk van start, met het eerste blogbericht van dit jaar. Mijn Mix&Match vriendinnen en ik hebben een “gelukkig nieuwjaar swap”. Lootjes getrokken, en een leuk pakketje gemaakt wat we op 1 januari mochten openen. Zo gezellig, mijn pakje staat al een paar dagen op de kast te koekeloeren...mijn handen jeuken! Op mijn lootje stond Inge G. En aangezien ik haar aardig besmet heb met het Cats on Appletree-virus, had ik bedacht dat ik haar daar in zal steunen met een paar stempeltjes. Hopelijk heb ik goed gegokt, en is er niets dubbel... Washi-tapejes van Dille &Kamille erbij, en een lekker theetje. Hopelijk een goede start van het nieuwe jaar voor haar!

Voor jullie een fijne 1 januari, en tot gauw maar weer!


7 opmerkingen:

  1. Jullie beginnen het nieuwe jaar al goed! Je hebt een superleuk pakketje voor Inge gemaakt. Daar is ze vast heel blij mee. En nu afwachten wat er in jouw pakketje zit...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk setje is dit weer ! top hoor ! waar jij de tijd en inspiratie vandaan haalt telkens weer, mooi gebaar
    Ik wens je een heel erg fijn, liefdevol, positief, gezond en creatief 2019.
    Bedankt voor je vele bezoekjes en reacties op mijn blog het voorbije jaar,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor het nieuwe jaar!!
    Wat een leuk pakketje, daar scoor je vast punten mee ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En alles weer zo smaakvol ingepakt ook. Ziet er top uit, ook de kaart en het labeltje.
    Ook voor jou een héél gelukkig en gezond nieuw jaar Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf pakketje, superleuk label en ook de rest ziet er zoooo verleidelijk uit allemaal. Jij natuurlijk ook nog de allerbeste wensen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi pakketje! Leuk om elkaar zo te verrassen! Leuk dat je elkaars smaak kent. Je kaartje erbij is ook gaaf! Mooie start van het creatieve jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen