donderdag 13 december 2018

Warmest wishes


Een serie kerstkaarten, gemaakt met alcoholinkt. Ja hoor, ook hier ben ik weer verslingerd aan...Eigenlijk is het een afschuwelijke hobby, er is zoveel leuks, en je blijft maar nieuwe dingen ontdekken, ik tenminste wel! Hebben jullie dat ook?

Vandaag gaan Hans en ik een dagje naar de sauna. Beetje in het water dobberen en niets doen. Heerlijk! En daarna heb ik mezelf vrij gegeven van body-pump. Lijkt me niet echt een goeie combi.
Morgen nog een dagje werken, en dan alweer weekend. Ellen en ik gaan naar het noorden, lekker aan de freubel en stip met onze crafty-mates. Zin in!





9 opmerkingen:

  1. Hoi Mariken,
    ja praat me er niet van! Ik heb voor mijn verjaardag 5 flesjes gekregen en wil er binnenkort mee experimenteren. En mijn kamertje moet echt grondig opgeruimd. Ik heb nu zoveel verschillende dingen dat ik ze gewoon vergeet...daar is opruimen ook goed voor. Je kaartjes zijn erg leuk! Mooie kleuren inkt heb je!
    Heel veel plezier in het Noorden. Gaat wel lukken, jullie kennende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar al die toffe spulletjes! Je reeks is prachtig! Ik hou van de kleurtjes en het effect! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi weer! Jij komt vast uren te kort met al die hobby's van je. Je kunt ook alles meteen zo goed! Ik heb de alcohol inkjes ook in de kast liggen maar er al lang niets meer mee gedaan. Misschien moet ik ze toch weer eens afstoffen als ik dit zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten!
    Leuk he om dan eens met iets anders ook weer zo'n mooie kaarten te maken!
    Geniet van jullie knutseldagje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou zeg dat wel Mariken, je blijft maar kopen zo...ze weten ons telkens weer te verleiden met van alles.
    jullie zullen een lekker dagje hebben gehad.
    En voor het weekend ook veel STIP plezier.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh en nu vergeet ik te zeggen dat je kaartjes zo PRACHTIG zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaartjes, heel mooi! Lekker zo'n relaxdagje, dat doe(t) je goed!
    Tot morgen....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaartjes Mariken..wateen schitterende kleurtjes met die inktjes ...
    En fijn hoor om samen te genieten van een heerlijke sauna...jezelf ff verwennen is nooit verkeerd
    veel plezier op jullie freubeldag in het noorden

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, dit is ook zo'n leuke serie! Veel plezier met het knutselen dit weekend!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen