zaterdag 29 december 2018

Warm winter wishes


Zoals jullie wel merken, ben ik verslingerd geraakt aan het maken van scraplings. Heel fijn en mooi model, ik vind het super! 
Nog een paar “warm winter wishes”, dat mag nog hè?! Alcohol-inkten, stempeltjes, dat is het liefste wat ik doe.

Gisteren hebben Loet en ik ook lekker zitten freubelen. Ik heb haar mijn inkten geshowed, en ook zij was er helemaal verkikkerd op. Ze heeft een hele reeks kaartjes gemaakt, en gaat blij naar huis met haar voorraad. 
Direct gaan we samen naar de verjaardag van neef Job, en dan gaat Loet weer naar het noorden, naar Schoorl. Vanmiddag gaan Hans en ik naar Antwerpen, een rondje over de kerstmarkt lopen, een biertje drinken èn een frietje eten bij Number 1. Dat deden we vroeger met de kinderen, en sindsdien zijn we dat een keer per jaar blijven doen...Dat zijn fijne momenten en mooie herinneringen!

Gezellig weekend!



14 opmerkingen:

  1. Prachtig Mariken,

    Fijn dat je het zo gezellig heb gehad met je zus. Heerlijk samen aan de freubel. Prachtige kaartjes weer.
    Lekker genieten vandaag in Antwerpen.

    Fijne dag, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie achtergronden zijn het! EN de scraplings zijn zeker heel gaaf, net als de 10 bij 10tjes. Fijne dag in Antwerpen! Zal wel genieten worden met zijn tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt leuk. Heerlijk om te 'klodderen' met inkt en dan zulke leuke resultaten! Geniet vandaag gezellig in Antwerpen samen met Hans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit weer zo'n leuke kaartjes!
    Wat een lieve stempels! Merk? En je Achtergrondjes zijn super. We hadden elkaar zomaar tegen het lijf kunnen lopen als je niet vandaag ging maar woensdag, want dan deed ik net hetzelfde uitje, maar de frietjes werden pizza. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook echt een heel leuk formaat! En zeker met jouw tafereeltjes erop worden het super leuke kaartjes. Veel plezier vanmiddag, wat een leuke traditie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die scraplings maken gaat jou heel goed af, ze zijn weer geweldig!! Geniet vandaag in Antwerpen van de leuke, gezellige en lekkere traditie!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaarten zeg en die achtergronden zijn echt geweldig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt van elke scrapling een kunstwerkje. Die alcohol inkt achtergronden zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een gezellige traditie en lekker frietjes uit de hand eten..mmm dat zijn de lekkerste..LOL. Mooie scrapling-kaarten heb je gemaakt Mariken en leuk om te zien dat alcoholinkt weer gebruikt gaat worden. Je maakte er hele vrolijk gekleurde achtergronden mee.
    Dank je wel voor alle inspiratie het afgelopen jaar en alvast een fijne jaarwisseling.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn weer zooo leuk, jouw kaartjes. Hopelijk heb je een fijne dag gehad in Antwerpen, klinkt heel gezellig!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh zo leuk weer! Snap dat Loet er ook dol op is. Gezellig samen aan de knutsel.
    & volgens mij hebben jullie genoten in Antwerpen. Zag al leuke foto’s voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook gek, heb vanmiddag gereageerd via mijn telefoon toen ik bij Hornbach in de rij stond om iets terug te brengen. Zo te zien is dat niet helemaal goed gegaan. Suf. Daardoor wist ik van de frietjes en Antwerpen. Wilde namelijk vanmiddag ff langskomen en dacht als ik nou op je blog kijk, weet ik misschien of je al plannen hebt voor vandaag. Ja dus. Goed bedacht wel, hè ;-) Maar het gaat nu natuurlijk om je kaartjes. Ik vind ze supergaaf! Leuk ook dat Loet in de ban van de inktjes is. Bye bye xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. niet alleen de stempels zijn leuk, ook een prachtige achtergrond heb je gemaakt hier !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen