vrijdag 2 november 2018

Cas on Friday #145 - Make a card to brightens someones day


Hey, hallo!

Jippie, tijd voor een nieuwe challenge bij Cas on Friday!
Afgelopen challenge was weer vanouds lekker druk, met veel mooie kaarten. Erg tof om te zien!
Nu...òp naar vandaag. De opdracht is om een kaart te maken om iemands dag op te fleuren. Nou, dat kan deze panda wel, en hij is al op weg naar iemand.
Hopelijk zijn er weer veel enthousiastelingen die mee gaan doen. Hop ff naar ons blog voor leuke ideeën.

Overmorgen gaan Ellen en ik lekker naar de Krea Doe, en hebben we een date met het hele Mix&Match-team. Inge, San en Inge zijn er ook, ik heb er zo’n zin in! Zijn jullie al geweest, of misschien nog plannen voor het weekend om te gaan?

Whatever...geniet van je weekend!


11 opmerkingen:

  1. Met zo'n kaartje fleur je idd iemands dag wel op!
    Ik heb 2 dagen meegeholpen op de KreaDoe. Veel plezier daar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart ! Geniet van je uitstapje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje is zeker voor Ellen?! Ik vind het echt iets voor haar met die leuke panda.
    KreaDoe: dat klinkt gezellig. Hier geen bijzonderheden op de agenda, dus ik probeer alvast wat te doen voor 5 december. Er moeten hier heel wat surprises en gedichten gemaakt worden en er zijn ook wat jarigen. Ik begin dus graag op tijd om stress aan het einde van de maand te voorkomen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier zondag en doe goede schoenen aan want er is een hal bij gekomen. Ik ben woensdag geweest en er waren nog meer kramen dan vorige jaar. Het was ook veel drukker dan andere jaren op woensdag. Maar wel super leuk! Ik zou bijna nog een keer gaan.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is superleuk! Mooie achtergrond heb je gemaakt. Wat een leuk uitje heb je voor de boeg! Ik sla dit jaar over, heb nog zoveel spullen ongebruikt liggen.... dus even wat minderen en dat lukt mij niet als ik daar rond loop ;-) Heel veel plezier jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei...ik ook! Wat ben jij verstandig! Ik weet nu al dat het fout gaat...

      Verwijderen
  6. Hartstikke leuk kaartje, gaaf met de panda op de toepasselijke achtergrond! Veel plezier morgen op de Kreadoe, fijn weekend!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd dit! Daar wordt vast iemand heel erg blij van. Je achtergrondje is ook prachtig. Veel plezier op de Kreadoe. Ik heb de Paper Passion al gedaan dit jaar dus sla de Kreadoe even over.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een cute kaartje gemaakt Mariken!
    Leuk zo'n dagje KreaDoe, ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief! Ik heb de panda ook, maar nog niks gemaakt. Ik zit in een Naaiflow...

    BeantwoordenVerwijderen