zaterdag 27 oktober 2018

Trotse moeder


Ja, dit moet ik toch even kwijt, wat hebben we eergisteren een fantastische dag gehad! Wout is gepromoveerd, en ook nog Cum Laude. Dat gebeurt echt maar zelden. Zijn proefschrift moet dan door vijf hooggeleerden Cum Laude-waardig gevonden worden, ook in combinatie met de verdediging van zijn proefschrift op dat moment. Daarvoor is het al een aantal keren gelezen, ook internationaal. Iedereen moet het dan unaniem eens zijn. Wat zijn we trots zeg!! Dat hebben we gevierd, met een receptie, diner met een select gezelschap en daarna een borrel/feest.


Dit is de omslag van het promotieboek wat ik gemaakt heb, naar idee van Wout en Nyn. Het is geïnspireerd op een paper-cut van Henry Matisse.


 Een "stiekeme" foto gemaakt door mijn broer. Vandaar dat de kwaliteit niet héél geweldig is...

                                                                        Mijn speech ...


Buiten het èchte cadeau  had ik voor Wout deze draak gehaakt. Beetje raar cadeau hè?!!
Op dit moment moet ik nogal wat kraamcadeautjes voor vrienden van hem haken. Hij liet zich ontvallen dat hij deze draak helemaal leuk vond, en dat ie zèlfs een plaatsje in zijn kamer zou krijgen. In de speech die ik voor hem hield, vertelde ik dat hij, buiten alle goede eigenschappen die hij heeft, hij ook zijn kinderlijkheid moet bewaren...



19 opmerkingen:

  1. Ik had het al op Instagram gezien. Ik kan me voorstellen dat je supertrots op Wout bent. Je mag ook supertrots op die mooie omslag zijn. Matisse zou er jaloers op zijn. Leuk, dat je een draakje voorhem hebt gehaakt en er een goed advies bij hebt gegeven!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je terecht trots op zijn Mariken, wat geweldig.Van harte gefeliciteerd met je zoon en geniet er maar lekker van.
    Lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk he Mariken om zo trots op je kinderen te kunnen zijn.
    Jij mag ook trots op jezelf zijn, wat een prachtige omslag.
    je draak is een schatje, zal een mooi plaatsje krijgen.

    Fijn weekend liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap dat je super trots bent! Wat een prestatie. En dat draakje is zooo lief. En mooi dat Wout dat nog weet te waarderen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte gefeliciteerd, wat een top prestatie: cum laude afstuderen!!!

    haha en grappig dat draakje,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een top advies, dit draakje zal hem daar aan herinneren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo , wat een prestatie !!!!
    Allemaal gefeliciteerd !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap je zoon! Terecht ben je MEGA trots! Tof hoe je meewerkte aan de cover. De draak is zo lief! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi blogbericht van een trotse moeder, proficiat voor jullie allemaal! Het draakje is zo gaaf, het advies erbij (eveneens) onbetaalbaar!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Mariken gefeliciteerd zeg ! Wat ontzettend knap ! En dat draakje is superleuk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig! Van harte gefeliciteerd en wat een leuke boekomslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Mariken,
    En of je een trotse moeder mag zijn.....van harte gefeliciteerd met je zoon.....wat een prestatie....schitterend!
    Wat ontzettend leuk dat jij er ook je medewerking aan hebt verleend.....prachtig!
    En dan dat schattige draakje.....zo lief!
    Groetjes en geniet nog lekker na van alles,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou kan me voorstellen dat je supertrots bent op je slimme zoon, wat een prestatie!! En wat schattig dat hij ook nog van draakjes houdt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend gefeliciteerd, trotse moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met recht ben je super trots op hem! Cum Laude!! Dat is echt uitzonderlijk! Je ontwerp is prachtig van het proefschrift en je draakje!!! Enig en wat tof dat je dat juist voor hem gehaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gaaf dat omslag en wat ben je een terecht trotse moeder, heerlijk als je zoon zo succesvol afstudeert en wat lijkt hij mij en leuke vent! Geweldig die vraag om jouw gehaakte draakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jhee wat een topper die zoon van je!! Kan me voorstellen dat jullie uit je vel barsten van trots. En terecht. Superknap gedaan van hem. En je cover... echt gaaf gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Mariken,

    Terecht trots op je zoon en je prachtige omslag.
    Cumlaude toe maar, petje af voor Wouter. Je moet maar op het
    idee komen qua cover. Ook je draakje en het verhaal erbij, top!

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je zoon! Je cover is echt prachtig.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen