maandag 1 oktober 2018

Happy birthday


Hallo!!

Heel erg leuk, ik mag vandaag een kaartje laten zien op het 4-seasons challenge blog, omdat ik gast-designer ben. Altijd een eer!
De uitdaging is om een kaart te maken met één of meerdere beestjes...bof ik even, want daar hou ik van. Een vogeltje op de verjaardagskaart, met stempeltjes van Flora&Fauna. Het kaartje met cadeautje is al gearriveerd bij de jarige.

Neem je even een kijkje op het blog, en doe lekker mee!
Fijne dag, en werk ze, of misschien wel niet...


11 opmerkingen:

  1. een leuk en gezellig kaartje ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. Leuke opdracht, helemaal iets voor jou ( en voor mij ) 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een opdracht die perfect in je straatje paste! Heel lief kaartje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. & die jarige was ik. Ontzettend blij met het kaartje en de leuke cadeautjes. Dank je wel nogmaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlief stempeltje heb je op je mooie kaart gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dierenkaart past inderdaad perfect bij jou. Deze is ook weer erg leuk.
    Mijn dierenkaart heb ik net gepost. Iets heel anders dan die van jou.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je als gast designer gemaakt Mariken.....diertjes....dat is je wel toe vertrouwd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, bij jou zien we heel vaak diertjes op je kaart. Deze heb je ook weer leuk gemaakt. De lampionnetjes niet ingekleurd zorgt ervoor dat het vogeltje en de taart er lekker uitspringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is inderdaad geen lastige challenge voor jou, daar draai jij jou hand niet voor om. Je kaartje is weer zo schattig. Ik moet vaak aan prentenboeken denken bij jou kaartjes, superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk kaartje, mooi!
    Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen