dinsdag 4 september 2018

Summer Scrap Swap #4

 Hallo!

Vandaag zijn Ellen en ik er, met alweer de 4e Summer Scrap Swap. Nog eentje hierna, dus ik moet me ernstig gaan beraden over de Aumn Scrap Swap. Leuk...en lastig, want wat ga ik kiezen???

Maar eerst deze nog, de uitdaging is: maak een tag bij deze overheerlijke "pampering shower cream" en daarna mag ik 'm zelf gebruiken...hoe lekker is dat?!
Haha, ik heb mijn opdracht netjes volbracht, en vervolgens een passend cadeaupapiertje gestempeld. Een KADOOTJE voor mezelf, ik ben er blij mee!

Ga je mee naar Ellen, eens kijken wat ze deze keer gemaakt heeft?



13 opmerkingen:

  1. Geweldig zeg! Niet alleen een supermooie tag gemaakt, maar ook nog eens inpakpapier gestempeld! Gaaf. Stickertje met ‘kadootje’ erop past er ook geweldig bij (gauw een keer samen nieuwe voorraad halen!). Vanmiddag als je uit school komt je cadeautje maar gezellig uitpakken. En dan vanavond lekker douchen, hihi. Werk ze xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijpassender kan niet denk ik... Heel mooi!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf label bij de tube! En ook het gestempelde cadeaupapier is tof! Opdracht driedubbel geslaagd ;)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk cadeautje heb je er van gemaakt Mariken...echt handmade!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er tof uit!! Zomers in elk geval ook!
    En nu de herfstswap..ik zat me wel te bedenken: doe jij altijd de herfst- en lenteswap en Ellen de zomer- en winterswap? Zou logisch zijn met zijn tweetjes, of wisselen jullie wel eens? Is me eignelijk niet opgevallen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk met extra aandacht wat jullie met deze stempels doen, prachtig weer!
    Jammer dat het gedaan is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze set heb ik ook en is super tof met al dat fruit! Echt tof de tag en het bijpassende cadeautje! Veel leuks weer te zien op je blog. Dat heb je als je niet zo veel meer blogt. Des te leuker om weer even te scrollen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al zo een prachtige tag! En ook nog het papier zo leuk bestempeld! Een superleuke opdracht met geweldig resultaat!! En nu, uitpakken en lekker douchen, je hebt het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg, wat maken jullie mooie dingen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, jezelf eens lekker verwennen! ERg gaaf zoals je de tag maakte en het papier er bijpassend bij maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Mariken,

    Leuke label aan een mooi pakje!!
    En een kadootje maken voor jezelf, hoe tof is dat?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtige tag gemaakt Mariken.
    Je hebt een leuk pakketje gemaakt met het gestempelde papier....top!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen